12.06.2009

Satisfactie pentru ce?...

Nu mi-e rusine sa afirm ca am sustinut pana in ultima clipa ca Poli Timisoara nu-si va recupera cele 6 puncte inapoi.M-am contrat de multe ori cu toata lumea ca banatenii vor ramane fara puncte si intr-adevar,poate am fost prea calm si sigur pe mine cand spuneam asta.Dar ma bazam pe faptul ca se taraganase verdictul prea multa vreme si credeam ca,cei din interiorul clubului de pe Bega aveau deja semnale in privinta unei decizii nefavorabile lor,deoarece mi s-a parut suspecta neputinta pe care au aratat-o jucatorii timisoreni la meciul direct cu Urziceni de pe teren propriu de acum 2 saptamani (scor 1-2).

Ma gandeam atunci in felul urmator:cred ca aia de la Poli stiu ca nu isi mai iau punctele inapoi,altfel ar fi luptat pe viata si pe moarte sa invinga Urziceniul,pentru ca ar fi putut,cu astea 6 puncte,sa iasa ei campioni.

In fine,ieri,atat pe messenger cat si in viata reala,mi s-a aruncat in fata faza aia cu "uite,ca n-ai avut dreptate.Le-a dat punctele inapoi iar tu ti-ai luat teapa",culmea,auzind o astfel de replica si de la dinamovisti.Chestia e in felul urmator:eu nu mi-am luat teapa cu nimic pentru ca nu am pierdut eu personal nimic in urma faptului ca Poli si-a recapatat punctele si a urcat de pe 3 pe 2.Dar am o nedumerire ce ma intriga:voi,papagalilor,care ieri ati simtit nevoia sa imi reamintiti ca m-am inselat,pentru ce v-at bucurat de fapt:ca si-a luat Timisoara punctele inapoi sau ca n-am avut dreptate?Ca n-am inteles prea bine pentru ce atata exuberanta...

Niciun comentariu: