02.06.2009

Ar fi trebuit,dar...

  1. Ar fi trebuit ca DINAMO sa ne faca sa visam frumos in aceste zile...dar de duminica incoace avem cosmaruri si insomnii care vor mai persista zile si saptamani bune de-acum incolo;
  2. Ar fi trebuit sa avem cea mai calduroasa vara,alaturi de cele mai arzatoare ambitii si sperante pentru meciurile din Liga Campionilor...dar simtim cum sufletele ne-au inghetat din cauza pierderii titlului si ni se pare atat de frig cand iesim din casa,nevoiti sa infruntam privirile si ironiile reci,seci si rautacioase ale rivalilor;
  3. Ar fi trebuit sa le inchidem gura definitiv celor ce mereu ne-au vrut raul:presa,suporterii echipelor adverse...dar suntem nevoiti sa inghitim in sec si sa suportam cu stoicism toate refularile gretoase ale acestora;
  4. Ar fi trebuit,favoriti fiind,sa castigam de mult un titlu pe care,pana de curand il meritam...dar am ales sa-i lasam pe altii sa se bucure de trofeu;
  5. Ar fi trebuit,datorita numelor jucatorilor din lotul nostru,sa spulberam tot in campionat si sa castigam titlul la pas...dar fotbalistii au ales sa sarbatoreasca in avans petrecerea finala,prin cluburi,discoteci,baruri,avand o viata extrasportiva nedemna de un jucator la DINAMO;
  6. Ar fi trebuit sa profitam din plin de sansa uriasa pe care am avut-o in acest campionat,mai ales ca steaua si Rapid,rivalii nostri traditionali,erau de mult iesiti din calcule...dar am dat cu piciorul acestei sanse si am fost nevoiti sa ne recunoastem invinsi in fata unei echipe ca Unirea Urziceni,iar acum,ca terminam pe 2 sau pe 3,e la fel de neinteresant ca locurile pe care le ocupa steaua si Rapid in clasament (6 si 7);
  7. Ar fi trebuit,teoretic,la ce echipa am avut,sa ii calcam pe toti in picioare,sa obtinem victorii la scor cu orice adversar...dar am facut 0-0 acasa cu Otopeni,1-1 la Medias,am pierdut la Iasi,am pierdut 6 puncte din 6 cu Urziceni si tot 6 puncte din 6 cu Brasovul;
  8. Ar fi trebuit ca la meciul cu Brasovul sa aiba loc,in fata propriilor suporteri,petrecerea nebuna de celebrare a triumfului nostru...dar am transformat acel meci in ceremonia de inmormantare a tuturor planurilor,sperantelor,bucuriilor noastre;
  9. Ar fi trebuit ca ieri,in ziua de 1 Iunie sa ne simtim atat de puternici si intineriti de succesul echipei noastre...dar in momentele astea ne simtim fara vlaga si imbatraniti de povara esecului;
  10. AR FI TREBUIT,LA ORA ASTA SA FIM CAMPIONI...DAR...AM RAMAS IN CONTINUARE NISTE AMATORI ANONIMI!

Niciun comentariu: