20.06.2009

O noua achizitie:Cora!

Intai a fost Brownie,a urmat apoi Dixie!Cei ce viziteaza acest blog de peste o jumatate de an,stiu ca aceste nume apartin puilor de caine pe care i-am gasit pe strada si ingrijit mai mult sau mai putin,pana cand si-au gasit o alta soarta,probabil mai buna.

De altfel,pentru cei mai curiosi dintre voi,fiecare din acest caine beneficiaza de o "eticheta" sau "categorie" pe acest blog,asa ca puteti vedea despre ce e vorba la diviziunea "domenii" de pe blog.Pe Brownie,pe care l-am gasit in noiembrie anul trecut,l-am dat la tara la frati-miu,la o curte,iar Dixie,pe care l-am gasit la mijlocul lunii aprilie,a disparut din spatele blocului de sambata trecuta si doar speranta ca a ajuns intr-un loc mai bun ma face sa fiu optimist in privinta ei.

Ei bine,nici bine nu am scapat de unul,ca am dat de altul!Am un magnet pentru cainii rataciti si abandonati,pare-se...Ieri noapte,in jurul orelor 3,mi-a iesit in cale aratarea de o vedeti in poza,alaturi de mine.Spre deosebire de Dixie,care isi facuse culcus in spatele blocului,pe asta l-am luat in casa.

De Cora,caci asa o cheama,m-am indragostit instantaneu,asa cum o fac mereu cand gasesc un pui de caine pe strada.Nu e la fel de puricoasa cum era Dixie,dimpotriva,mai are si avantajul de a fi foarte jucausa si energica,spre deosebire de Dixie care la inceput era foarte sfioasa si trista.

Cred cu toata convingerea ca acesta poate fi un fel de pechinez,intrucat are toate caracteristicile pentru aceasta rasa:nu are labute atat de mari,la urechi se intrezaresc zulufi care ii vor aparea mai tarziu,iar craniul nu este atat de masiv cum e la puii de caine de care iti dai seama ca se vor face mari.

Cora e atat de draguta si de lipicioasa!O incantare sa o ai in casa,mai ales ca e foarte cuminte si nu orea a facut in casa,preferand balconul sau afara.S-a atasat foarte repede de mine,asa cum m-am atasat si eu de ea,desi ma tem sa o pastrez.D-abia am timp de mine,d-apai de ea...

Deocamdata o mai tin,sa vad ce si cum,dar in acelasi timp ma interesez pe la diferite persoane daca ar dori cineva sa o ia,nu vreau nici un ban pe ea,vreau doar sa stiu ca ajunge intr-un camin fericit.Si daca vreti sa vedeti mai multe poze cu ea,va trebui sa asteptati cateva ore,pana le editez,pentru ca au rezolutia extrem de mare si "mananca" mult din spatiul rezervat imaginilor pe blog,de aceea sunt nevoit sa le mai decupez putin.Asadar,rabdare,caci,pentru iubitorii de caini,asteptarea va merita,cand veti vedea ce dulceata de catel veti avea ocazia sa vedeti acus pe blog!;)

Niciun comentariu: