05.06.2009

E si asta o modalitate...

Atunci cand cineva nou de pe messenger ma abordeaza,primul instinct al meu e sa intreb,din pura curiozitate,de unde are id-ul meu.Insa ma abtin si astept ca cel/cea care incepe discutia sa imi spuna,daca doreste,daca nu,nu-i nici o problema.In ultima vreme insa,majoritatea zdrobitoare a celor ce au adaugat id-ul meu o spun ca au facut-o dupa ce au vazut id-ul meu pe blog,nicidecum pe hi5 cum m-as fi asteptat in trecut.
Si iata cum,datorita blogului si a id-urilor mele afisate acolo,am putut sa cunosc multi dinamovisti sau simpli oameni,cu care,in timp,am inceput sa dialoghez.Adrian din Mangalia (judetul Constanta) mi-a atras atentia asupra unui fapt inedit,spunandu-mi ca mi-a descoperit atat blogul,cat si id-ul,din intamplare.El de fapt cauta id-uri de dinamovisti si,scriind asta pe Google,primul domeniu care i-a aparut in fata a fost blogul meu,de unde a si preluat id-ul de messenger.Intr-adevar,e si asta o modalitate de a ma gasi daca vrea cineva sa discute cu mine in mediul virtual...

Niciun comentariu: