06.06.2009

Viata are gust de Pepsi Twist Lemon

E sucul meu preferat si,daca ar curge la robinet in locul apei,cred ca as fi cel mai fericit.Pepsi trebuie sa fie bautura noii generatii,n-are cum altfel.Coca Cola,desi nu tin la lupta asta intre branduri pentru ca nu ma intereseaza,pare sa fie invechita din toate punctele de vedere.Daca a fost vreun sortiment care mi-a placut cu adevarat de la Coca Cola atunci a fost Coca Cola Vanilla,pentru ca am o slabiciune dupa gustul si mirosul de vanilie.

In rest,nu-mi amintesc cu exactitate ultima oara cand am baut Coca Cola...Sa tot fie vreo 2 ani de zile.Acum insa mi-am impus sa nu ma mai ating decat de Pepsi Twist Lemon si,tot cugetand eu intr-o zi si citind,din plictiseala,lista cu ingrediente,un gand m-a strafulgerat:gustul de Pepsi Twist Lemon e ca felul vietii de a fi.

V-ati gandit vreodata la chestia asta?Pe bune...Viata poate fi uneori dulce ca zaharul,sau amara ca lamaia din care se face Twistul,poate fi interesanta si incitanta precum caramelul,si el un ingredient al sucului.Poate fi tulburatoare si agitata datorita cafeinei,iar in rest,presarata de alte intamplari care de care mai diverse,asa cum celelalte ingrediente ale sucului sunt si ele variate:corector de aciditate,citrat de sodiu,sirop de fructoza din porumb...

E oare posibil ca gustul Pepsi sa fie cel mai bun gust de suc acidulat inventat vreodata?...

VOI CE PREFERATI?PEPSI SAU COCA-COLA?

Un comentariu:

gabi spunea...

Lol normal ca Pepsi mai ales twist