28.06.2009

Avem din nou muzica pe blog!>:)

Dupa cum s-a putut constata,in special fonic,blogul are inca o data "glas"!Ma bucur enorm ca am gasit inca o modalitate de a face sa se auda automat muzica aici.Tineam mult ca pe blog sa se auda saptamanal cate o melodie diferita pentru ca,spre deosebire de altii,n-as fi vrut sa am un blog de tip mormant,adica unde nu se aude nici musca.

Chit ca pentru unii e deranjant n-am sa ma ascund si am sa spun ca putin imi pasa.Cui ii place,va vizita blogul in continuare,cu tot cu muzica pe el!Mai ales ca e un bun remediu de a mai starpi si extermina putinii (dar suficientii) cocalari manelisti care si-au gasit adapost.Lor le-am pregatit una dintre piesele mele rock preferate \m/:Korn-"Evolution",despre care urmeaza sa scriu peste 2 articole,melodie care a stat chiar la baza unui articol scris de mine anul trecut.Veti vedea mai tarziu despre ce e vorba...

Revenind,trebuie precizat ca muzica se aude inca de acum 4 zile numai ca abia azi mi-am facut timp sa scriu despre acest lucru.Intamplarea face ca n-as fi reusit sa imi pun din nou muzica pe blog daca nu mi-ar fi dat cineva un comentariu,la articolul despre una din spurcaciunile blogosferei autohtone (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/06/mori-in-chinurimicrobule.html).
Ma folosesc de prilej pentru a-i raspunde aici,pentru ca cine stie cand voi mai avea chef si timp (combinatie atat de rara la mine) sa-i raspund altadata:

Multumesc pentru aprecieri,Ionut!Asa cum ii spuneam si celui care daduse un comentariu inaintea ta,un bacauan de-al meu pe nume Radu,as fi scris mai multe iar articolul ar fi fost mai reusit daca il scriam cu cateva zile inainte,cand fusese initial programat.Sunt insa deosebit de sincer cand iti spun ca nu m-a incantat faptul ca ai dat mass cu link-ul acelui articol,pentru ca nu sunt de acord cu astfel de metode...Multumesc frumos pentru comentariu,mult noroc si tie,si in privinta traficului,mie,personal,mi se rupe de el!

Dand click pe numele lui,am intrat pe blogul acestuia http://www.ionutzpage.blogspot.com/ care,incepand de a doua zi a fost schimbata cu urmatoarea adresa: http://www.ionutzblog.fnhost.org/. Am ramas uimit cate lucruri interesante si utile am putut gasi pe blogul lui!Practic,Ionut ofera tutoriale pentru diverse chestiuni ce au la baza notiunile de internet.De altfel,un astfel de tutorial mi-a atras atentia:"Cum se face un music player pentru blogul tau?"
Am urmat instructiunile,mi-am facut cont pe http://www.mixpod.com/ si restul e istorie.Interesant e ca nu merge sa folosesti acest widget pentru hi5,doar pentru blog.As fi vrut sa imi pun imnul integral al lui DINAMO si pe pagina mea de hi5,din moment ce IMEEM (http://www.imeem.com/) nu mai ofera decat bucati de 30 de secunde din melodii).Momentan,ma multumesc si cu atat si raman cu bucuria de a avea din nou muzica pe blog.Pe aceasta cale ii multumesc lui Ionut inca o data pentru comentariu,pentru ca fara el nu i-as fi descoperit prea curand blogul si nu as fi gasit articolul care ma indruma,pas cu pas,spre cum sa fac sa se auda din nou muzica pe blog!

2 comentarii:

Ionutz spunea...

sorry ca nu am mai intrat pe blogul tau...am avut ceva treaba...insa totusi multumesc pentru postul asta....esti chiar tare...poate capat de pe la radu un id de-al tau sa vb mai ca oamenii...desi nu tin cu dinamo,imi place blogul tau..is lucruri interesante...iar chestia cu hi5..sincer chiar nu am incercat..dar am sa o incerc..si am sa revin cu un comentariu daca merge ;)...
PS: adresa blogului meu este http://ionutzblog.fnhost.org
:)) era .org nu .com oricum mersi mult ;)

A.G.M.DINAMO. spunea...

Salut,Ionutz!Intr-adevar,era ".org",nu ".com".Imi asum greseala,corectand-o intre timp.

Nu trebuie sa iti ceri scuze ca nu ai mai intrat pe blogul meu,nu esti obligat sa intri zilnic.Il vizitezi cand vrei si daca vrei.De multumit,eu trebuie sa iti multumesc pentru aprecieri,comentariu si din nou pentru faptul ca,descoperindu-ti blogul,am dat peste tutorialul tau.

Nu stiu,eu am incercat sa pun player-ul si pe hi5,dar pur si simplu nu merge,poate e o chichita pe care n-am reusit sa o descopar...

Daca doresti sa dialogam,id-ul meu este "agmdinamo",este afisat si pe blog,pe coloana din dreapta,e adevarat cam greu de descoperit datorita multitudinii de widgeturi si imagini afisate acolo.

O zi placuta iti doresc si 10x pentru mesaj!;)Numai bine!:*