15.12.2009

"BEST OF"-UL BLOGULUI IN 2009! (O RETROSPECTIVA A CELOR MAI BUNE ARTICOLE PERSONALE DIN ACEST AN)-(IANUARIE)

Luna decembrie,prin definitie,fiind ultima luna a anului,este perioada cand se fac retrospective de tot felul,cand se trage linie si se analizeaza tot ce s-a petrecut de-a lungul unui an intreg,indiferent de domeniu.Nedorind sa fac exceptie de la regula,in ceea ce priveste blogul,unde in 2009 s-au scris peste 1.500 de articole,am selectat o lista cu cele mai bune articole personale care au aparut aici in acest an.

Practic,in perioada 15-22 si 27-30 decembrie voi scrie in fiecare din aceste zile retrospectiva unei luni,din ianuarie si pana in prezent,in care voi avea placerea sa redau in premiera celor care viziteaza acest blog de curand sau sa reamintesc celor care au ceva vechime pe-aici,cateva dintre postarile care,dupa parerea mea,merita sa fie citite si recitite si care au constituit sarea si piperul continutului blogului in ultimele 12 luni.

Astazi va ofer retrospectiva lunii ianuarie,cand s-au scris 84 de articole,cele mai putine dintre toate lunile,singura luna cu sub 100 de articole,selectand de-aici 15 articole,care,in ordine cronologica,sunt urmatoarele:

IANUARIE 2009:1 ianuarie-"PUNCT SI DE LA CAPAT!":
  • Acest articol a fost primul din acest an.In el am vorbit putin despre Revelionul obscur pe care l-am petrecut,si spun asta din motive bahice,v-am prezentat sorcova in varianta agmdinamovista,precum si urarea pentru Noul An primita prin SMS de la Ady Blondu',din brigada MAD MEN a P.C.H.Mi-am expus cateva dintre gandurile pe care le-am avut in acel inceput de an si,privind in urma,pot spune ca m-am tinut de cuvant:a fost intr-adevar un an intens si nebun pentru blog,lucrandu-se in multe zile,sau mai exact nopti,la foc continuu.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/punct-si-de-la-capat.html.3 ianuarie-"Dorinte pentru 2009":

  • Facusem o lista cu 8 dorinte cu privire la DINAMO,7 cu privire la P.C.H. si 20 pentru mine.Din pacate,2009 s-a dovedit a fi intr-adevar un an de tot rahatul,pentru ca,si am sa va ofer doar cateva dintre dorintele neimplinite,DINAMO nu a castigat campionatul,nu a batut in aceasta primavara in ghencea (macar a facut-o la sfarsitul lui august),mai multi suporteri in tribune nu au venit,Vasile Turcu nu s-a retras de la club,stingerea conflictelor intre brigazi din galerie nu a avut loc (ca sa mai reamintesc ca a fost anul cand TIFOSI s-a auto-desfiintat?),eu n-am apucat sa vin la DINAMO in acest an,n-am ajuns la cifra de 30 de fulare cu DINAMO (sunt colectionar in acest sens) si cate si mai cate.Aflati tot ce imi dorisem si imi propusesem la inceputul anului,dand click pe link-ul de mai jos.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/dorinte-pentru-2009.html.7 ianuarie-"Cateva imagini de sezon...":

  • Nu e cine stie ce,doar 5 imagini surprinse cu telefonul mobil.Din fericire,inceputul de an a fost unul cu multa zapada in Bacau,sunt curios daca si acum va fi la fel...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/cateva-imagini-de-sezon.html.11 ianuarie-"Sunt foarte...":

  • Trecusera sarbatorile,dar pe mine ma cuprinsese depresia de inceput de an.Specializat intr-un timp sa fac articole personale bazate pe puncte,si in acest articol am argumentat in 34 de paragrafe motivele pentru care la acea vreme ma simteam mahnit,scarbit si iritat de o multime de chestii.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/sunt-foarte.html.13 ianuarie-"Cum trebuie sa ne educam copiii":

  • Articolul asta a fost unul de natura dinamovisto-comic.Am vorbit despre Ianis,un copil de cativa anisori bine educat in cel mai pur stil dinamovist de catre tatal sau si am adaugat si 2 fisiere video in care va dadeam exemple de urmat asupra cum sa va educati copiii sa fie dinamovisti/dinamoviste,indiferent de varsta.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/cum-sa-iti-educi-copiii.html.15 ianuarie-"V-ati intrebat vreodata daca nu cumva...":

  • Si continuarea intrebarii din titlu era:"......avem o tara dupa chipul si asemanarea celor care o guverneaza???".Chiar asa,la ce mutanti avem in politica (dandu-i exemplu pe Victor Ciorbea,Theodor Stolojan,Calin Popescu Tariceanu (toti 3 au fost prim-ministri),Traian Basescu (asta a apucat sa fie si presedintele tarii) sau Gigi Becali (mai e de spus ceva aici?) nu e de mirare ca Romania arata asa cum o vedem si o simtim zilnic...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/v-ati-intrebat-vreodata-daca-nu-cumva.html.23 ianuarie-"Comunismul modern":

  • Articolul asta chiar e unul din preferatele mele.In el am incercat sa ilustrez putinele diferente,sau mai degraba,prea inexistentele diferente,dintre viata romanilor de acum 20 de ani si cea din prezent.Redau doar un mic fragment din acel articol:"Au trecut 20 de ani pentru a ne da seama de un singur lucru.De fapt,dupa ce romanii au murit la Revolutie in numele libertatii si democratiei nu ni s-a dat ceea ce doream.In locul comunismului sever,brutal,autoritar,ni s-a dat un comunism mai bland,mai permisiv si mai gentil cu nevoile oamenilor,insa ideile de baza ale celor ce au venit la putere in toti acesti ani au ramas aceleasi."Restul,gasiti pe link-ul de mai jos.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/comunismul-modern.html.24 ianuarie-"Hai sa dam mana cu mana...150 de ani de la Unirea Principatelor Romane (24 ianuarie 1859-24 ianuarie 2009)":

  • Doar o scurta lectie din istoria tarii noastre.Din fericire,fisierele video si audio inca mai functioneaza la acest articol,unde am atasat si cele 8 strofe ale Horei Unirii.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/hai-sa-dam-mana-cu-mana150-de-ani-de-la.html.25 ianuarie-"Constatari despre criza economica din Romania":

  • Era doar inceput de an,dar criza economica incepuse sa-si faca simtita prezenta printre oamenii de rand.La inceput si eu am subestimat-o,dar de-a lungul anului au fost destule momente cand am resimtit-o din plin.Parerea mea e ca,per total,cu privire la aceasta situatie,romanii au gestionat-o in stilul caracteristic:au tipat ca asa si pe dincolo,au repetat zilnic de nu stiu cate ori acelasi cuvant "criza",dar nu prea au facut mare lucru sa iasa din impas.Un fel de "prinde orbul,scoate-i ochii"...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/constatari-despre-criza-economica-din.html.25 ianuarie-"Ma iubeste femeile.. (?!?)":

  • Asta e un articol personal,in care povesteam ca nu putine au fost fetitele de pana in 12-13 ani la care am avut un oarecare soi de lipici,si spun asta fara sa mint absolut deloc.Una din dovezi puteti vedea dand click pe link.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/ma-iubeste-femeile-din-pacate-doar-alea.html.25 ianuarie-"Poze cu maimuta:))":

  • Intamplarea face ca pana chiar si ieri,14 decembrie,am avut "privilegiul" sa stau vreo 3 ore in compania bufonului cartierului.Bine,aici exagerez si eu putin.De la inceputul anului si pana acum Razvan s-a schimbat considerabil,are alt statut in cartier,adevarat,e la fel de nesemnificativ,dar nu il mai ia lumea la misto si la castane ca inainte.Razvan insusi e ceva mai trist,mai ganditor,semn ca poate si lui ii pare rau ca are de-acum 18 ani impliniti si nu mai e un copil.Cel putin,asta m-a zis el ieri...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/poze-cu-maimuta.html.26 ianuarie-"Dupa criza economica,o alta criza loveste Romania:cea a bunului simt!":

  • La vremea respectiva,cand am vazut pentru prima oara stirea si imaginile la buletinul de stiri al PRO TV-ului,mi s-a parut ceva fabulos si atat de definitoriu pentru noi,ca oameni,care in multe privinte nu ne deosebim prea mult de animale.Din fericire,filmuletul de pe Youtube inca functioneaza.Priviti si trageti concluziile de rigoare...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/dupa-criza-economicao-alta-criza.html.28 ianuarie-"Si animalele se imbata!:)":

  • Privind in urma,admit ca nu e unul dntre cele mai reusite articole,in sensul ca nu se incadreaza prea mult cu specificul blogului.Un articol despre care am recunoscut ca l-am facut fiind inspirat de faptul ca ideea am vazut-o si pe alte bloguri si pe care l-am facut cred mai mult din plictiseala,nu mai tin minte exact ce stari de spirit aveam la acea data.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/si-animalele-se-imbata.html.28 ianuarie-"Meci amical:DINAMO BUCURESTI-Sturm Graz (Austria),scor 5-2":

  • "Cainii rosii" castigau in turneul de pregatire din Antalya,Turcia,primul amical al anului 2009,impotriva echipei ce avea sa devina mai tarziu adversara dinamovistilor in grupele Europa League,Sturm Graz.Era vremea cand Rednic inca ii mai antrena pe ros-albi,dar cate s-au schimbat de-atunci...Urmariti desfasurarea text a acelei partide amicale,in caz ca doriti sa va aduceti aminte.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/meci-amicaldinamo-bucuresti-sturm-graz.html.29 ianuarie-"Meci amical:DINAMO BUCURESTI-Banik Ostrava (Cehia),2-0":

  • O zi mai tarziu,DINAMO invingea si echipa ceha Banik Ostrava,cu 2-0,iar in tara se crease deja impresia unui joc bun pentru formatia lui Rednic,chiar daca,e drept,nici adversarele intalnite nu erau de un calibru ridicat.Dar ros-albii castigau,marcau goluri,starea de spirit era buna in cadrul lotului,iar pentru fanii dinamovisti asta era tot ce conta.Daca ar fi putut prevedea cineva insa ce avea sa urmeze la sfarsitul campionatului...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/01/meci-amicaldinamo-bucuresti-banik.html.

Niciun comentariu: