31.12.2009

LA REVEDERE 2009!...

Am o satisfactie greu de descris in cuvinte ca in mai putin de 24 de ore vom pune punct acestui an,care s-a dovedit a fi unul mai ghinionist,nefericit,bizar si greu decat mi-as fi inchipuit vreodata.Probabil si voi simtiti la fel,pentru ca sa fim sinceri,din cele mai puncte de vedere,2009 a fost un an deosebit de nefast fata de 2008 de exemplu.Cel putin pentru mine nici nu se compara...

Nu ca am prea mari sperante de la 2010,dar e revigorant si benefic,psihic vorbind,sa incepi un nou an cu optimism.Si chiar mi-e greu sa cred ca si in 2010 se va repeta povestea din 2009,nu de alta dar in anul ce vine chiar voi lua masuri sa nu se mai intample astfel de lucruri.

2009 a fost un an dificil,incarcat cu multe experiente pe care nu mi le-as fi dorit sa le traiesc.M-am maturizat foarte mult si in acest an,chiar ma felicit ca am reusit sa ma tin de cuvant si sa fiu cat se poate de strict cu cei din jur,in sensul ca nu am pierdut timpul cu oricine.Din punct de vedere al relatiilor cu cei din jur,aici nu am pierdut timpul de pomana.

Am pierdut timpul prea mult fata de cat mi-as fi propus insa in fata calculatorului,si aici doresc sa mai echilibrez balanta in 2010.Calculatorul si,implicit,blogul,mi-au mancat cea mai mare parte din timp.Din cele 365 de zile ale anului,nu exagerez cand spun ca cel putin jumatate din nopti mi le-am petrecut in fata monitorului.Dar nici nu-mi pare rau intru totul.

Blogul este una dintre realizarile personale majore pe 2009.E adevarat,a fost primul an de cand am postat pe blog de la un capt la altul al anului,si acest lucru s-a vazut si in numarul de vizitatori si in numarul de articole postate,putin peste 1.500 (credeti ca a fost usor sa ajung la aceasta cifra?).

De maine,1 ianuarie 2010,incep lucrul la cel de-al doilea blog al meu,care va fi cu totul diferit fata de acesta.V-am mai vorbit despre acest lucru,si zilele astea voi detalia despre ce e vorba.Cat despre 2010,nu imi mai fac planuri aiurea,imi propun doar sa am aceeasi tarie de caracter si dramul de inteligenta necesare cat sa nu calc stramb in multe situatii care m-ar putea compromite si m-ar baga in bucluc.

Am facut greseli impardonabile in 2009,care nu se mai pot repara si nici nu se pot spune aici,dar cu siguranta ele nu se vor mai repeta in 2010,un an care anunta schimbari majore in viata personala.Concret,sunt sanse mari ca,daca lucrurile nu evolueaza cum imi doresc eu in prima jumatate a acestuia,la vara sa emigrez in Italia,acolo unde se afla mama si fratele meu.De fapt,as fi putut face acest lucru inca de acum 2 saptamani,cand fratele meu a decis sa-si caute un viitor mai bun in "Cizma",eu am ales sa mai astept.
Asta e unul din marile defecte care m-a tinut in loc in 2009,anume neputinta de a ma rupe de trecut pentru a merge spre viitor cu pasi mai siguri,mai decisi.Nu am gasit capacitatea inca de a face miscarea decisiva si sa incerc sa-mi iau viitorul in propriile maini.

Astfel ca 2010 se anunta,cel putin pentru mine,un an de a ramane mediocru sau de a lupta pentru a ajunge cineva.Eu asa vad treburile.Ramane de vazut ce si cum...

Reintorcandu-ma la 2009,am avut prea putine satisfactii si amintiri placute ca sa-mi aduc aminte cu placere de acest an.Printre singurele momente placute s-ar numara faptul ca am fost la Piatra Neamt cand DINAMO a jucat cu Ceahlaul si ca am contribuit decisiv la crearea unei esarfe pentru suporterii dinamovisti.Cam atat,sau cel putin asta imi vine in minte acum.

Peste ani,daca ma va intreba cineva ce imi vine in minte cand e sa ma refer la 2009 ma voi gandi ca acesta a fost anul in care DINAMO a avut un an execrabil (ratarea titlului si pozitionarea doar pe locul 8 la sfarsit de tur,bine,singura bucurie a fost calificarea in Europa League,dupa acel meci fabulos de la Liberec),a fost anul in care cam toata lumea a dus-o prost cu banii (desi unii o sug aiurea si se declara ca nu au fost afectati deloc de deprecierea leului in raport cu EURO sau DOLAR,depreciere din cauza careia au explodat preturile),anul in care a fost isteria asta cu gripa porcina (parerea mea e ca s-a exagerat prea mult pe tema asta,dar in fine,chiar nu am nervii necesari la ora asta sa explic ce si cum),anul in care au murit oameni importanti la nivel national sau international,precum Gheorghe Dinica,Ion Dolanescu,Marian Cozma sau Michael Jackson ori Patrick Swayze) ca sa amintesc doar cativa),anul in care o vecina din scara mea de 22 de ani si-a pierdut viata intr-un accident de masina iar un prieten de 28 de ani a fost ucis nu mai departe de luna trecuta (ambele cazuri au fost prezentate si la buletinele de stiri) si cate si mai cate...

Nimic n-a mers bine in 2009!Nici economic,nici fotbalistic (aici vorbesc din punctul de vedere al unui dinamovist),nici politic (mai ales,pentru ca tot anul a fost un circ total in privinta asta) si as mai putea sa o tin asa mult si bine.

Prefer sa ma opresc aici.Am fost suparat de multe ori pe parcursul acestui an,am avut multe insuccese,zile care au trecut degeaba,dar am convingerea si speranta ca in 2010 e loc de mai bine.Pentru mine stiu ca e momentul unui nou inceput pentru existenta mea,conteaza doar sa am parte si de anturajul necesar pentru a-mi perfectiona felul meu de-a fi,pe care l-ati agrea cu totii daca m-ati cunoaste personal.

E finalul unui an extenuant,cu truda multa si roade putine.Dar acest lucru e pe cale sa se schimbe,pentru ca am inteligenta necesara pentru a nu mai face acelasi greseli din trecut.Au mai ramas cateva ore si cat pot sa ma bucur ca intram in 2010!...La revedere 2009,nu-mi pare rau ca te-ai terminat!...

Niciun comentariu: