02.12.2009

Oricat ar incerca unii sa para atotstiutori si sa se dea cunoscatori in toate,tot niste fraieri opariti,mancatori de kkt si habarnisti notorii vor fi!

Urasc,detest,turbez la culme cand vad cate un soarec prost (in genul celui despre care voi vorbi imediat) care isi da cu parerea in ceva la care nu se pricepe,acolo unde nu-i fierbe oala,bagandu-se intr-un domeniu si subiect la care chiar nu cunoaste toate detaliile.Poate sa fie el si dinamovist,ma pis pe el,atat timp cat mananca rahat doar de dragul de a parea mai interesant.Si unii se mai intreaba de ce le dau ignore pe messenger atunci cand aflu varsta lor de copii aflati la pubertate...Pai cum naiba sa am rabdare cu din astia care pun intrebari stupide,se baga aiurea in seama si habar n-au pe ce lume traiesc?Credeti ca daca sunteti dinamovisti sunt obligat sa va tolerez toate ineptiile si tampeniile?In nici un caz!Maturizati-va,mai rariti manelele,mai rasfoiti cartile de gramatica si apoi vorbim cu cea mai mare placere,cu conditia ca subiectul sa fie unul care sa ma intereseze,ca nu pot sa-mi pierd timpul vorbind cu oricine,despre orice.

In fine,pentru ca si-asa e 7:10 dimineata si inca nu am apucat sa dorm,fiind la capatul rezistentei fizice,am sa trec direct la subiect,cu speranta ca veti prinde esenta acestui articol.

Asadar,se ia o dinamovista din Turda,judetul Cluj,pe nume Ioana,care isi pune pe profilul ei de hi5 (http://profa1713.hi5.com/) o poza cu esarfa despre care am scris aici (http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/03/dinamovistivi-se-pregateste-ceva.html) si aici (http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/06/exclusivimagini-in-premiera-cu-esarfa.html). Am scris la vremea respectiva ce,cum,cand etc. (pe scurt,am dat toate detaliile pe care le puteam da cu privire la esarfa),n-o mai iau de la capat si nu despre asta e vorba aici si acum.
In timp ce unii comenteaza la obiect la poza respectiva,cum ar fi...
...vine un papagal de pana in 16 ani,care n-are alta treaba mai buna de facut decat sa o suga la rece,dand impresia ca le stie el pe toate:
Dobitocule,deci tot n-am priceput:cine pula mea esti de vorbesti in numele meu si al lui Mihnea pe subiectul cu esarfa?Ne cunoastem de undeva,stii tu ceva si imi scapa mie?De ce te trezesti sa aberezi aiurea?

Pana la urma am dat o replica lamuritoare pe profilul fetei,iar motivul pentru care scriu despre acest lucru abia acum,cand de fapt,toata tarasenia asta s-a intamplat la sfarsitul lui octombrie,este ca o buna bucata de timp Ioana isi inchisese contul de hi5,si apoi,cand si l-a redeschis,am observat ca nu o mai aveam in lista de "friends",iar albumul unde este poza de mai sus era unul privat.Asa ca a trebuit sa ii dau "add",desi nu obisnuiesc sa fac asa ceva,si azi noapte m-am pus pe printscreen-uri,ca sa vedeti ce idioti precum "meecFCD" (bine,se semnase "ACAB" cand daduse comentariul) misuna pe lumea asta.
Asa ca,pentru toata lumea care afla acum despre esarfa sau despre cei care au aflat deja dar nu stiu de unde sa o cumpere si cat costa,repet aceleasi lucruri pe care le-am scris si pe profilul Ioanei:

Ideea esarfei a aparut in luna martie.Mihnea era in China cu treburi,dar,printre altele,si cu producerea unei noi esarfe pentru dinamovisti (la chinezi materialul e foarte ieftin).Datorita internetului,am comunicat cu el in perioada aia pe tema esarfei si,fiind in lipsa de idei,mi-a cerut parerea.El facuse deja sloganul pentru partea frontala (TOTUL PENTRU DINAMO),dar mai avea nevoie de ceva similar pentru verso.Ideea cu "CAINI SI EROI,IDOLI PENTRU NOI" imi apartine,intr-adevar,la fel si ideea de a pune chipurile lui HILDAN si COZMA pe extreme,dar Mihnea merita marele credit pentru ca el a fost cel care s-a ocupat exclusiv de finantarea producerii esarfei.

Pe scurt,s-au facut 5.000 de esarfe,care au sosit in tara in luna mai.In prezent,mai sunt disponibile circa 2.500.Se gasesc la Mihnea la pretul de 15 RON,dar totodata,le puteti gasi si la DINAMO-SHOP,in fata stadionului,sau la DINAMOBIL,pentru pretul de 30 de RON.La meciul de la Piatra Neamt,cand DINAMO a batut cu 4-0 pe 15 august,s-au vandut ca painea calda aproape 100 de bucati.Deseori,in deplasari,Mihnea vine cu cate o geanta unde tine esarfele pentru cei ce doresc sa le cumpere.

Asa ca retineti:ele sunt disponibile,nu s-a retras nimic de pe piata,cererea e mare,sunt multi care vor sa o achizitioneze,dar nu stiu unde sa o caute sau cui sa se adreseze.Acum sper insa ca am lamurit problema...

Cine vrea sa achizitioneze o astfel de esarfa stie acum de unde si de la cine sa o procure si retineti ca mie nu-mi faceti nici un beneficiu material pentru ca nu am absolut nimic de castigat de pe urma comercializarii lor,pentru ca asa am hotarat eu!Singura satisfactie e cea morala si sufleteasca si va mai anunt ca la anul e foarte probabil sa mai iasa si sa apara ceva asemanator!

Iar pentru tine,papagalule,care iti dai cu parerea unde nu te priveste,in loc sa fii preocupat mai degraba de alte lucruri mai importante si specifice varstei tale,cum ar fi,de pilda,un mod de a te dezvirgina si de a deveni mai inteligent,pentru ca,prin comentariul tau lipsit de sens nu mi-ai demonstrat lucrul asta,continua sa fii fraier ca iti iese de minune!

Niciun comentariu: