18.12.2009

"BEST OF"-UL BLOGULUI IN 2009! (O RETROSPECTIVA A CELOR MAI BUNE ARTICOLE PERSONALE DIN ACEST AN)-(APRILIE)

Luna decembrie,prin definitie,fiind ultima luna a anului,este perioada cand se fac retrospective de tot felul,cand se trage linie si se analizeaza tot ce s-a petrecut de-a lungul unui an intreg,indiferent de domeniu.Nedorind sa fac exceptie de la regula,in ceea ce priveste blogul,unde in 2009 s-au scris peste 1.500 de articole,am selectat o lista cu cele mai bune articole personale care au aparut aici in acest an.

Practic,in perioada 15-22 si 27-30 decembrie voi scrie in fiecare din aceste zile retrospectiva unei luni,din ianuarie si pana in prezent,in care voi avea placerea sa redau in premiera celor care viziteaza acest blog de curand sau sa reamintesc celor care au ceva vechime pe-aici,cateva dintre postarile care,dupa parerea mea,merita sa fie citite si recitite si care au constituit sarea si piperul continutului blogului in ultimele 12 luni.


Astazi va ofer retrospectiva lunii aprilie,cand s-au scris 165 de articole,fiind luna cu cele mai multe postari de cand exista acest blog,selectand de-aici 26 de articole,care,in ordine cronologica,sunt urmatoarele:

APRILIE 2009:2 aprilie-"Carevasazica...(dedicat bloggerilor astia mari si tari care scriu multe despre nimic si care au impresia ca sunt trend-setteri si formatori de opinie)":
  • Acest articol e practic o continuare a celui in care am criticat atitudinea basinosilor din blogosfera de a-i lua la misto pe cei ce au tinut sa marcheze simbolic "Earth Hour".

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/carevasazicadedicat-bloggerilor-astia.html.2 aprilie-"Mereu tanar,indiferent de varsta!":

  • Cu o zi in urma,pe o vreme destul de mohorata,dar placuta,am fost la o plimbare pana la un parculet din vecinatate cu Sorana,care e o dulceata de fetita,si Flavius,un prieten de-al meu,aflat in prezent la munca in Italia.Prilej de buna dispozitie si poze,pe care le puteti vedea accesand link-ul de mai jos.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/mereu-tanarindiferent-de-varsta.html.3 aprilie-"Tortul aniversar si o vizita facuta bunicii...":

  • Asta era chiar in ajunul aniversarii de un an a blogului si,asa cum sunt obisnuit,nu am lasat nimic la voia intamplarii,alegand sa sarbatoresc axcest eveniment cu mare fast.Aici am dezvaluit cum arata tortul pentru acest eveniment si am facut cateva poze in drumul meu spre bunica-mea,care sta in centrul Bacaului,pentru a lua tortul de la ea,pentru ca ea s-a ocupat de datul comenzii la un magazin specializat in asa ceva.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/tortul-aniversar-si-o-vizita-facuta.html.4 aprilie-"ARTICOLUL CU NUMARUL 1.000-BLOGUL A IMPLINIT UN AN!LA MULTI ANI!!!":

  • Venise ziua mult asteptata!Blogul implinea un an de existenta si am dorit sa nu las aceasta zi sa treaca de parca ar fi fost o zi obisnuita.Era un moment deosebit de important pentru acest blog,mai ales ca ajunsesem si la pragul de 1.000 de articole.Ce sa mai...a fost o zi de vis,iar la acest articol am lucrat ore bune in acea noapte scriindu-l,ca sa nu mai pun la socoteala alte cateva ore in care am stat sa editez print-screen-urile pe care le vedeti in articol.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/articolul-cu-numarul-1000-blogul.html.6 aprilie-"DINAMO BUCURESTI-Rapid Bucuresti,scor 3-0":

  • Ca o completare a unei zile memorabile,in seara zilei de 4 aprilie s-a jucat si derby-ul dintre DINAMO si Rapid,unde "cainii" au castigat cu un entuziasmant 3-0.Cele doua formatii bucurestene aveau sa se intalneasca insa si 11 zile mai tarziu,in Cupa Romaniei,dar despre asta putin mai incolo,tot in cadrul acestui articol.Pana atunci,sa spunem doar ca in urma acestei infrangeri,giulestenii iesisera de tot din cursa pentru titlu,in timp ce ros-albii se mentineau in carti,dar cu Unirea Urziceni si FC Timisoara in imediata apropiere a lor...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/dinamo-bucuresti-rapid-bucurestiscor-3.html.7 aprilie-"Superba coregrafie P.C.H. in meciul cu giulestenii":

  • O super galerie foto,cu 20 de imagini care ilustreaza spectacolul facut de suporterii dinamovisti in derby-ul cu Rapid.Cred ca nu mai trebuie sa spun ca fanii "cainilor" au fost din nou la inaltime,oferind un show de sunet si culori la un nivel ridicat,nu?

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/superba-coregrafie-pch-in-meciul-cu.html.8 aprilie-"Moldoveni....ACUM ORI NICIODATA!":

  • In Republica Moldova izbucnea in acele zile o ampla miscare de protest,un fel de revolutie impotriva regimului comunist de la Chisinau.Spuneam atunci ca vecinii nostri,in special tinerii,pentru ca ei s-au aflat in prima linie,ar trebui sa faca tot posibilul pentru a termina ce au inceput,opinand ca nu mai pot da inapoi,pentru ca oricum,au ajuns prea jos pe harta lumii pentru a mai indura alti ani de dictatura,pe langa cei pe care i-au suportat deja.Intr-un final,miscarile de strada au fost oprimate,dar pe parcursul anului,comunistii au fost inlaturati de la putere de celelalte partide aflate in guvernul tarii de peste Prut.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/moldoveniacum-ori-niciodata.html.9 aprilie-"Universitatea Craiova-DINAMO BUCURESTI,scor 2-0":

  • In etapa a 23-a a sezonului trecut,ce s-a jucat la mijloc de saptamana,DINAMO pierdea in Banie in fata oltenilor mai clar decat o arata scorul.Craiovenii isi luasera o revansa pe care o asteptau de multi ani,iar in acel meci,Florin Costea deschidea scorul cu un super gol marcat din "foarfeca",in timp ce fratele sau,Mihai,stabilea scorul final.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/universitatea-craiova-dinamo.html.11 aprilie-"Spune-mi la ce te uiti la televizor,ca sa-ti spun cine esti (si cum gandesti)":

  • E simplu:din punctul meu de vedere,genul programelor la care o persoana se uita si de care este interesata acea persoana,spune totul despre domeniile de interes si despre felul cum gandeste aceasta.Un articol destul de amplu in care am atasat si fisiere video de pe Youtube,care atesta ca in ultima vreme televiziunile autohtone sunt pline de emisiuni de toata jena,care din pacate atrag destui curiosi in fata micilor ecrane,pentru ca acestia nu stiu sa faca diferenta dintre o emisiune educativa si utila din punct de vedere informativ si un kitsch,bazat pe barfe,scandaluri si mondenitati...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/spune-mi-la-ce-te-uiti-la-televizorca.html.12 aprilie-"DINAMO BUCURESTI-FC Vaslui,scor 4-1":

  • O victorie clara a dinamovistilor in fata vasluienilor,in care Marius Niculae a reusit un "hat-trick".

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/dinamo-bucuresti-fc-vasluiscor-4-1.html.12 aprilie-"E frumos la biserica,dar daca esti tipicar ca mine,te enervezi,te plictisesti si pleci repede":

  • Sau despre ce ma enerveaza pe mine la culme atunci cand sunt in biserica.Altminteri,imi place sa merg la biserica,chiar daca o fac destul de rar.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/e-frumos-la-bisericadar-daca-esti.html.13 aprilie-"ASTA INSEAMNA SA FII BLOGGER ADEVARAT!":

  • Statusem in noaptea de 12 spre 13 aprilie calare pe calculator,scriind pe blog nu mai putin de 13 articole (nu ca asta ar fi fost pentru prima data),dar am simtit nevoia atunci sa refulez si sa arat si altora cum sta treaba cu devotamentul si profesionalismul unui blogger.Aveti 10 motive care ar trebui sa dea de gandit celor care au impresia ca rup cerul in doua cand posteaza tot soiul de imbecilitati pe blogul lor,la fel de penibil ca si cel care detine blogul respectiv.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/asta-inseamna-sa-fii-blogger.html.15 aprilie-"Greselile de exprimare ale altora+ motiv de caterinca pentru noi+ ceva timp=greselile de exprimare ale noastre!":

  • Am patit-o chiar si eu sa pocesc un cuvant,doar pentru ca asa am auzit la altii (in special la cei din politica,pentru ca greselile astora sunt cele mai des mediatizate si reprezinta un subiect de caterinca).Am ajuns la concluzia ca nu se merita sa acorzi atentie unui/unei analfabet/analfabete,pentru ca in curand poti sa fii chiar tu care greseste verbal asa cum au facut altii de care pana la un moment dat ai ras si ai facut misto.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/greselile-de-exprimare-ale-altora-motiv.html.16 aprilie-"DINAMO BUCURESTI-Rapid Bucuresti,scor 4-2 (Cupa Romaniei-sferturi)":

  • DINAMO umilea pentru a doua oara Rapidul in numai 11 zile.Daca in campionat batusera cu 3-0 pe teren propriu,meciul din Cupa Romaniei s-a desfasurat in provincie,mai exact pe terenul lui FC Arges.Rapidul deschisese scorul atunci foarte repede si existau voci care afirmau ca cele doua cluburi s-au inteles ca DINAMO sa obtina punctele in campionat,iar Rapidul calificarea in Cupa.N-a fost sa fie asa,caci ros-albii si-au revenit,inscriind un gol superb prin Bostina,iar printre altele si Marius Niculae a marcat o "dubla".Pacat insa ca in semifinale DINAMO avea sa fie umilita de FC Timisoara...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/dinamo-bucuresti-rapid-bucurestiscor-4.html.17 aprilie-"Atmosfera facuta de P.C.H. in meciul cu giulestenii din Cupa":

  • O galerie foto de 8 imagini,in care se arata ca,in ciuda faptului ca s-a jucat in deplasare,suporterii dinamovisti au facut din nou uz de torte si sunet,dand impresia ca se juca in "Stefan cel Mare" acel meci.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/atmosfera-facuta-de-pch-in-meciul-cu.html.17 aprilie-"Niste poze de sezon...":

  • Primavara isi intrase in drepturi depline,motiv pentru care am ales sa ofer 15 imagini cu natura izbucnind in culori vii,iar copacii in floare...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/niste-poze-de-sezon.html.17 aprilie-"Plimbarea de dimineata...":

  • Sau despre ce imi place mie sa fotografiez cu telefonul mobil atunci cand ma plimb intr-o dimineata insorita de aprilie (19 poze).

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/plimbarea-de-dimineata.html.17 aprilie-"Na,ca am mai gasit unul:))":

  • Toata viata mea am avut un "lipici" la pui de caini abandonati pe strazi sau pur si simplu pierduti de mamele lor.In Joia Mare de dinainte de Pasti,in spatele blocului meu s-a pripasit un ghemotoc de blana puricos si murdar,care avea sa fie denumit Dixie ulterior de catre mine.Pana la urma Dixie avea sa isi gaseasca un adapost la scara mea,profitand si de marimia catorva vecini de-ai mei.Din pacate,vreo 2 luni mai tarziu avea sa dispara la fel de subit precum aparuse...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/naca-am-mai-gasit-unul.html.21 aprilie-"Politehnica Iasi-DINAMO BUCURESTI,scor 1-0":

  • Fanii dinamovisti nu aveau parte de un Paste fericit,asta pentru ca DINAMO avea sa piarda in Sambata Mare,pe 18 aprilie,la Iasi,golul moldovenilor fiind marcat pe final,in minutul 88.O evolutie slaba a ros-albilor,care au pierdut 3 puncte la o echipa modesta,lucru ce avea sa-i coste mai tarziu.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/politehnica-iasi-dinamo-bucurestiscor-1.html.22 aprilie-"DINAMO BUCURESTI-Gloria Bistrita,scor 5-0":

  • O partida in care nu atat scorul a contat,cat evolutia fabuloasa a lui Marius Niculae,care a fost "one-man-show"-ul total al meciului.Mai intai a marcat un "hat-trick",inscriind toate cele 3 goluri cu capul,dandu-i lectii lui Miranda,despre care se spunea ca a iesit golgheter in Argentina la astfel de reusite,dupa care "Sageata" a fost si portar pentru mai bine de 20 de minute,Lobont accidentandu-se grav in acel meci.De altfel,avea sa fie si ultima aparitie a lui "Lobby" in tricoul "cainilor" pana in prezent,actualmente el fiind imrumutat la AS Roma.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/dinamo-bucuresti-gloria-bistritascor-5.html.28 aprilie-"Cu dus si intors...":

  • Trecusera 12 zile de cand Dixie se adapostise in spatele blocului meu si deja ma atasasem enorm de ea.Din puiul de caine murdar si apatic care era in prima zi,Dixie se transformase vizibil intr-o catelusa curata si plina de viata.Imi exprimam atunci temerea ca va veni ziua cand ea nu va mai fi si ca atunci voi pati la fel cum am patit de fiecare data cand m-am atasat de un caine si acesta a disparut intr-un fel sau altul:voi cadea intr-o stare de depresie si mahnire.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/cu-dus-si-intors.html.28 aprilie-"Prostii care rad de alti prosti,avand senzatia ca astfel sunt mai inteligenti":

  • Am o teorie in aceasta privinta:cine sunt cocalarii mai mari?Cei care apar pe site-ul http://www.cocalari.com/ sau cei care trimit comentarii tampite,penibile si agramate la pozele cu cocalari?Eu as miza pe a doua varianta...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/prostii-care-rad-alti-prostiavand.html.28 aprilie-"Telefonul meu":

  • Am acelasi telefon mobil (Samsung Z-140 V) de 3 ani si jumatate si inca ma mai tine,desi am mai avut si mici probleme cu el.Cum arata si ce functii are,aflati din link.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/telefonul-meu.html.28 aprilie-"Cea mai mare jignire...":

  • Mihnea ma apostrofase dupa meciul cu Politehnica Iasi din Sambata Mare ca nu am fost la Iasi,fiind aproape de acest oras,eu locuind in Bacau.Ceea ce Mihnelo nu a inteles si nu va intelege poate niciodata e ca nici macar el nu e in masura sa imi puna vreodata la indoiala atasamentul fata de DINAMO pentru ca...Si motivele le-am scris in articol.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/telefonul-meu.html.29 aprilie-"Mi-am dat seama ca...":

  • Un articol scris intr-un moment plin de frustrari,in care imi expuneam cateva dintre constatarile cu privire la ceea ce ma inconjoara.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/mi-am-dat-seama-ca.html.29 aprilie-"Stirile de la TV put a cacat!":

  • Deoarece...(continuarea si argumentatia le gasiti in articol).

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/04/stirile-de-la-tv-put-cacat.html.

Niciun comentariu: