02.04.2009

Mereu tanar,indiferent de varsta!

Faptul ca acum se insereaza pe la 19:30 si aparitia primelor zile de primavara autentice ne-au facut pe toti sa iesim mai des la aer in ultimele zile,nu-i asa?Bine,ieri in Bacau a fost putin cam innourat si cam racoare fata de precedentele 2 zile,dar chiar si asa,tot am decis sa fac o plimbare mai serioasa prin cartier,in cautarea vreunei persoane cu care sa mai schimb o vorba.

Si chiar la scara urmatoare,dupa coltul blocului meu,i-am vazut pe Flavius,un amic de-al meu,si pe Sorana,sora lui Flavius.Mai erau si altii,dar mult prea inceti la minte sa-mi pierd timpul cu ei,plus ca respectivii erau preocupati sa-si fabrice un "cui",asa ca am ales sa ma indepartez din locul cu pricina.Copii prosti care la 16-17 ani se drogheaza ca aurolacii prin scari...Ma uit in jur si nu mai recunosc pe nimeni din cei cu care candva aveam ce vorbi...Dar asta e...

Si Flavius a fost de acord sa mergem in alta parte,astfel ca ne-am indreptat eu,el si Sorana spre parculetul din cartier,aflat la nici 5 minute de mers pe jos.Imediat cum a vazut telefonul mobil,Sorana,o fetita extrem de simpatica,dulce si lipicioasa,de numai 4 ani,dar foarte inteligenta,a si venit langa mine sa facem poze.N-am refuzat,mai ales ca ma topesc dupa copii,fiindu-mi teribil de dragi si de simpatici.Mi s-a spus in dese randuri ca,atunci cand voi avea copii,voi fi un parinte extraordinar.Stiu,multumesc!

Ma uitam la copiii care se jucau in acel spatiu frumos amenajat,picand pe ganduri...Ce n-as fi dat sa mai am si eu macar cu 15 ani mai putin...Pana la urma n-a mai contat si,pret de cateva minute,mai mult de dragul de a imortaliza niste poze haioase cu telefonul mobil,m-am dat si eu pe tobogan,in scranciobe,in balansoar etc.

Nu stiu ce si-o fi imaginat altii care m-au privit,putin m-a interesat.Pentru cateva minute,eternul copil din mine a iesit la iveala si m-am simtit extraordinar.Mai jos puteti vedea cateva poze din mica mea evadare din lumea adultilor...In poza asta port caciula Soranei...La ce mecla am,un nas rosu imi mai trebuia iar statutul de clovn imi era asigurat.Sorana:Locul de joaca (parculetul):Cativa copii,care inca se bucura de copilarie,nebanuind ce le rezerva anii urmatori:Flavius si Sorana,frate si sora:Flavius:A.G.M.DINAMO. (recunosc,cam penibila poza asta:">):Gandindu-ma la aniversarea blogului de sambata,4 aprilie,si la ce discurs aniversar voi scrie cu ocazia articolului cu numarul 1.000:Sorana:"Alectzandu,tu ai gagica?"(chiar asa m-a intrebat)

A.G.M.DINAMO.:"Nu,scumpete:)).De ce intrebi?"

Sorana:"Atunci lasa ca intreb eu maine la gradinita si iti gasesc o colega de-a mea care sa fie gagica ta"

A.G.M.DINAMO.:=)))))))))))))))))))).Inapoi spre casa...Distractia se terminase,dar partea buna e ca si maine e o zi;).

Niciun comentariu: