08.04.2009

Si p**a cine-o suge?

Stiu ca articolul (cu titlul aferent) pare ca vine de nicaieri si aparent,fara nici o motivatie,dar am sa explic indata,mai ales ca,am fost atat de ocupat in ultimele zile incat abia in noaptea asta reusesc sa il scriu,desi el ar fi trebuit sa apara inca de duminica.

Articolul de fata se vrea a fi doar un gand,o cugetare.Poate tocmai de asta va fi incadrat la rubrica "ganduri si cugetari personale".In fine...

Mereu m-am intrebat de ce sau,mai exact,ce-i indeamna pe unii ca,la primul semn sau auz ca cineva sarbatoreste,cinsteste,aniverseaza ceva sau pe cineva,sa exclame:"ooo,dai de baut!".Intotdeauna o astfel de expresie mi s-a parut de cacat,de prost gust,venit din partea unor oameni de nimic.

E simplu de ce cred astfel:cei ce iti vor zice vreodata asa,nu iti sunt prieteni,vor doar sa profite de tine,pentru ca daca acele persoane ar fi apropiate de tine,ar stii ca "cinstea" s-ar fi impus de la sine,nemaifiind nevoie sa iti bata apropouri grosolane.

Asta asa,la prima vedere...Am ramas siderat (dar bine ca mi s-au confirmat inca o data anumite banuieli cu privire la unele specimene cu care impart cartierul pe-aici pe la mine) vineri seara cand am plecat ceva mai devreme in casa (pentru ca aveam de pregatit articolul aniversar) si toti "pierde-vara" m-au intrebat de ce nu mai stau.Le-am spus ca am un eveniment personal de pregatit si de sarbatorit si imediat s-au grabit sa se aboneze la tort si sampanie.

Chestia e ca s-au "abonat" unele persoane cu care chiar nu am nici o tangenta.Insa ele (persoanele) si-au incercat (ca niste curve care asteapta pe centura sa le vina clientii) norocul:adica daca nu le iesea,atunci ar fi spus ca au zis-o la gluma,daca le iesea,cu atat mai bine.

Intrebarea mea e alta:bine,mai,baieti,va dau de baut,petrecem,ne "simtem" bine...da' p**a cine-o suge pana la urma?...

P.S.:Cum se vedea "panoul de control" al blogului,dupa scrierea celui de-al 1.000-lea articol...Sublim!...

Niciun comentariu: