28.04.2009

Cea mai mare jignire...

...pe care mi-o poate aduce cineva,nu este,asa cum s-ar crede sau asa cum ar fi valabil pentru toata lumea,vreo directionare spre vreun organ genital (fie masculin,fie feminin) sau vreo trimitere spre lumea de dincolo!Nu,nici pe departe...Cand cineva ma injura de morti sau de mama,ma lasa rece,mai ales ca eu ma uit si la fata celui care ma injura.Nu ma agit cand ma plictiseste orice ghertoi cu vocabularul lui obscen.Cea mai mare jignire insa e atunci cand cineva imi pune la indoiala dinamovismul si apartenenta mea sufleteasca la culorile clubului!

Un astfel de perdaf l-am primit in seara de Inviere cand,dupa meciul de la Politehnica Iasi care se jucase cu cateva ore mai devreme,am fost sunat de catre cineva din galerie (nu am sa-i dau numele,desi se poate constata foarte usor din imagini despre cine e vorba) care m-a apostrofat cu privire la faptul ca nu am fost la meci,desi Bacaul e foarte aproape de Iasi.

Poftim?Pai,ca fapt divers,daca tot ai plecat cu trenul din Bucuresti si ai trecut si prin gara Bacau,puteai eventual sa ma anunti si pe mine si ne intalneam in gara de unde puteam schimba 2-3 vorbe,daca e asa de importanta prezenta mea in galeria lui DINAMO.Macar asa,simbolic,ca de mers tot nu mergeam,am mai spus de ce pentru o perioada,am sa stau departe de stadioane.

Lasand asta la o parte,stiu ca domn' profesor nu a zis-o la rautate (ma refer la cuvinte de genul:"rusine ca nu ai fost la Iasi" si "de cand ti-a scazut interesul pentru DINAMO?") ci doar ca sa ma ambitioneze pe viitor sa vin mai des,dar trebuie sa intelegi ca nimeni,nici chiar tu NU ai vreodata cum sa ma contesti pe mine si sa-mi spui daca mai sunt sau nu dinamovist si in ce proportii procentuale!

Desi multi ar putea sa ma contrazica,un suporter nu se judeca dupa numarul de meciuri pe care le vede live intr-un sezon,mai ales ca,cel putin la DINAMO,si cel putin in Bucuresti,o gramada de fraieri cu impresii de "ultras" vin meci de meci dar nu inteleg nimic din ele si mai ales,habar n-au ce se intampla in jurul lor,acolo,in peluza.Dovada ca unii inca mai fac ochii cat cepele cand aud ca galeria nu e unita!De parca asta ar mai fi vreun secret pentru cineva cu ceva minte in cap,fie si el suporter al altei echipe!
Eu pot sa NU mai vin la vreun meci de-al lui DINAMO toata viata,ca tot voi fi mai dinamovist fata de multi papagali care se duc la toate meciurile doar-doar vor fi bagati si ei in seama de liderii galeriei care,la randul lor,se duc la meciuri pentru bani (stati calmi,ca pentru unii din P.C.H.,a fi dinamovist e o slujba bine platita si nimic mai mult,sentimentele sincere de devotament si afectiune fata de DINAMO s-au stins cu mult timp in urma!).

Apropo de galeria segregata a lui DINAMO,iata inca o dovada a faptului ca P.C.H. e impartita in doua (de parca mai era nevoie de dovezi):in revista "Vocea Peluzei",care se distribuie gratuit la meciurile echipei de pe teren propriu,se mentioneaza la un moment dat faptul ca,publicatia respectiva reprezinta punctul de vedere DOAR AL UNEI PARTI DIN GALERIE (in speta brigazile NUOVA GUARDIA,FRONT 48,PANZER si BRIGATE,adica grupurile care sunt de partea lui Elyass!).Pai...si cu DOW,SUPREME,SUPRAS,MAD MEN si ENRG ce faceti cu ele?
Revenind (ce talent pot sa am in a divaga de la subiect,n-am vazut!) sper ca pe viitor,domnule profesor,sa nu mai aveti "inspiratia" sa imi puneti vreodata la indoiala iubirea mea fata de DINAMO pentru ca NU sunteti nici in masura si nici NU permit asa ceva din partea nimanui!Dar,din punctul meu de vedere,ramanem prieteni si,desi evident nu mi-a picat bine critica dvs.,consider ca in cei 3 ani de cand ne leaga o amicitie sincera si reciproca,s-au intamplat destule lucruri pentru a le da cu piciorul intr-o secunda.Iar daca tot ne permitem sa ne dam sfaturi,asa cum ti-am spus si la telefon,mai lasa naibii postura de tobosar si ia alt "instrument" din recuzita galeriei,care ti s-ar potrivi mult mai bine (si stiu ca foarte multi suporteri dinamovisti din tara ar rezona cu mine aici):PORTAVOCEA!Cand voi avea si eu ocazia sa te vad pe viu in postura de mai jos?

Niciun comentariu: