28.04.2009

Telefonul meu

Daca unii sunt curiosi in privinta:

  1. tipului de telefon mobil pe care il am;
  2. de ce pozele pe care le fac si le pun apoi pe blog nu sunt chiar grozave;

aflati ca aceste 2 intrebari au un singur raspuns:Samsung Z-140 V.Asta e telefonul meu,care va implini 3 ani de zile pe 6 iunie si pe care nu ma gandesc sa il inlocuiesc prea curand pentru ca sunt multumit de el si in plus,nu am fost niciodata un disperat al telefoanelor mobile (adica sa fac nu stiu ce combinatii cu ele,sa imi iau vreunul cu nu stiu ce functii si altele).

In vara lui 2006,cand am intrat in posesia lui,primindu-l cadou din Italia (aaa,aici e alta discutie,in sensul ca nu mi-a placut niciodata sa dau bani pe chestii ce tin de tehnologie,cum ar fi calculatoare,sisteme audio,celulare,televizoare sau etc,pur si simplu nu ma pasioneaza,e mai rentabil sa le primesc cadou:)),acest telefon SGH Z-140 V era o raritate si un telefon foarte apreciat,in magazinele de pe la noi pretul fiind undeva in jurul a 900 RON.

Desigur,acum un astfel de telefon poate parea rudimentar si paleste in fata unor modele de ultima generatie,dar sunt multumit de ce poate sa faca si,ca sa va faceti o idee,va spun mai jos proprietatile,avantajele si dezavantajele lui:PROPRIETATILE UNUI SGH Z-140 V:

  • are 3G-384 kbps;
  • dimensiuni:88 x 48 x 26 mm;
  • greutate:105 grame;
  • display:TFT,256.000 de culori;
  • display intern 176 x 220 pixeli;
  • display extern 96 x96 pixeli si 65.000 de culori;
  • sunete polifonice,vibratii,mp 3;
  • agenda telefonica:1.000 de numere de telefon;
  • memorie:52 MB;
  • are bluetooth,infrarosu si cablu USB;
  • camera VGA 640 x 480 pixeli;
  • in stand-by bateria tine pana la 300 de ore;
  • in timpul vorbirii bateria tine pana la 4 ore.

AVANTAJELE TELEFONULUI:

  • este mic si cochet;
  • are un design placut pentru cei ce apreciaza telefoanele cu clapa;
  • intretinut bine,are o durabilitate lunga.

DEZAVANTAJELE TELEFONULUI:

  • poate avea,in unele cazuri,probleme cu soft-ul;
  • bateria nu tine,in mod normal,decat 2-3 zile;
  • pozele pe care le face nu sunt extraordinare;
  • volumul sunetului este scazut;
  • nu are posibilitate de a insera card de memorie.

M-am uitat de curiozitate la parerile altora despre acest telefon pe forumuri si pana acum,pot spune ca marea majoritate a celor ce au avut un astfel de mobil au fost incantati de el.Acum,un astfel de model la liber nu cred ca trece de 300 de RON,dar daca,din intamplare,dati peste un astfel de telefon,vi-l recomand cu toata placerea.Adevarul e ca telefonul meu arata ca nou dupa aproape 3 ani de zile si pentru ca am avut grija de el intr-un mod exemplar.Singurele probleme majore pe care le-am avut cu el au fost anul trecut si in urma cu 2 ani cand,cum spuneam mai sus,au fost perioade de "paralizie" din cauza soft-ului,iar odata chiar a trebuit sa il duc la reparat din cauza acestui lucru.

In concluzie,imi fac treaba cu el si nici nu am nevoie de cine stie ce telefon de ultima generatie ca sa ma descurc.La urma urmei e un telefon,vorbesc la el si cam atat.Pozele pe care le fac cu el si apoi le pun pe blog sunt mai mult de domeniul ocazionalului.Esential de sa pot vorbi la telefon in conditii optime,ceea ce,SGH Z-140 V indeplineste cu brio aceasta misiune.

Niciun comentariu: