15.04.2009

Vreti sa jucam urat?Bine,fie!

Se pare ca atunci cand esti prea bun si amabil cu altii,in loc sa primesti gratitudine si recunostinta de pe urma acestui lucru,primesti in schimb bobarnace!...

Asa am patit eu ieri cand m-a sunat un membru important din galerie ("Ceapa" de la Panzer) sa ma intrebe daca i-am dat eu id-ul lui altora,care la randul lor,l-au raspandit mai departe,desi cererea mea expresa era sa nu-l mai dea nimanui.I-am spus ca da,la 2 persoane.Ma rog,omul mi-a vorbit frumos,nimic de spus,se vedea insa ca e vadit nemultumit de situatie,iar eu nu gaseam justificare pentru gestul meu.I-am promis ca nu se mai intampla si mi-am cerut scuze pentru inconveniente si neplaceri.

Ce se poate deduce de aici?
  1. ca una din acele 2 persoane carora le-am dat id-ul omului s-a "spart",spunandu-i ca il are de la mine;
  2. ca sunt prea prost pentru ca sunt baiat bun si incerc sa fac legatura fanilor din provincie cu liderii importanti din galerie!

Ei bine,acest lucru nu se va mai intampla!De azi,sistez orice fel de dezvaluire a lucrurilor ce se intampla in galerie,nu mai ofer nici pe messenger si nici pe blog amanunte asupra problemelor din galerie,nu mai pupa nimeni vreun id important al liderilor de galerie,nu veti mai afla,cel putin de aici,ce e cu esarfele cele noi care au chipurile lui Hildan si Cozma pe spate!Pe scurt:NU AM SA MAI VORBESC NIMIC CU NIMENI DESPRE GALERIE SI TOT CE TINE DE P.C.H. pentru ca mi s-a demonstrat ca nu se merita si ca nu am cu cine sa dialoghez,fara sa existe riscul de a pica eu in postura de personaj negativ.

Cat despre messenger,voi lua anumite masuri in a eradica turnatorii si prostii care nu isi pot tine naibii gura inchisa!Vreti sa jucam urat?Se poate!Am sa incep sa sufar si eu de-acum de secretomanie,iar daca unii se vor intreba de ce nu ma mai vad cu lunile pe messenger sa nu se intrebe de ce!Pe viitor sa nu ma mai intrebati pe cine puteti contacta pentru bilete,cati suporterii vin de la Bucuresti si alte chestiuni de genul asta pentru ca,cel putin de la mine nu veti mai avea parte de raspunsuri la astfel de chestiuni!

Si,ca o "recompensa" pentru ca am fost prea bun si s-a abuzat de acest lucru,dupa Paste blogul se va inchide din nou pentru o perioada de timp,asta ca sa vedeti ce bine e cand nu aveti o sursa de informatie reala.Dar nu va ingrijorati,puteti in continuare sa va bazati pe site-urile DINAMOMANIA,SPORT.RO,PROSPORT,GSP si DINAMOVISTI.RO!

Niciun comentariu: