29.04.2009

Stirile de la TV put a cacat!

Ca nu doar asa-zisele emisiuni de divertisment au ajuns sa se tabloidizeze si sa devina niste kitsch-uri,se vede cu ochiul liber.Dar pana si jurnalele de stiri au inceput sa fie de o penibilitate crasa,prezentand tot mai des tot felul de clisee si stiri care se repeta an de an,neinteresante (sau cel putin asa ar trebui sa fie) pentru nimeni.

Eu,atunci cand am timp si aleg sa ma uit la un buletin de stiri,aleg Stirile PRO TV,pentru ca nu prea ii halesc pe Mandruta si Stoicescu de la Antena 1,plus ca nici formatul de acolo nu imi place.Cat despre alte posturi de televiziune nici nu mai zic.Pur si simplu ma obisnuisem de mic sa ma uit la PRO TV cand venea vorba de ora de stiri.

Si chiar daca ma uit la stiri doar la PRO TV,sunt convins ca si alte jurnale de stiri de la alte posturi romanesti abordeaza,in mare,aceleasi subiecte si aceeasi maniera de prezentare a lor.De Paste insa,am fost intoxicat din greu (nu de la mancare) cu aceleasi stiri de toata jena,pe care m-am obisnuit sa le vad la fiecare Craciun,Revelion,Paste sau oricare alta zi mai rasarita din an.Exact aceleasi cacaturi:
  1. cum au petrecut romanii sarbatorile pascale (cum a putut fiecare,dupa posibilitati,nu e logic?);
  2. unde au petrecut romanii cu bani sarbatorile (de parca m-ar incalzi pe mine cu ceva sa stiu cu X sau Y a stat cu rectul la soare la 40 de grade in nu stiu ce insula tropicala de pe Glob,in loc sa fie in tara);
  3. cum au petrecut tinerii in cluburi si discoteci (si imi arata mai mereu cativa virgini care ies si ei in oras si se hilizesc in fata camerei de filmat si a microfonului,ca ii baga si pe ei cineva in seama si se vad la TV);
  4. ce au lasat in urma romanii care au iesit la iarba verde (de parca nu se stie ca romanul e animal si crede ca padurea e cosul lui personal de gunoi);
  5. aceleasi stiri despre mici care sfaraie pe gratare (de parca n-am mai vazut sau auzit despre o astfel de chestie);
  6. despre romanii carora li s-a facut rau si au ajuns la spital pentru ca au mancat si/sau baut prea mult (pentru ca,la fel cum am spus si in cazul romanilor care lasa gunoaie in urma lor cand ies la iarba verde,sunt niste animale care,atunci cand scapa la mancare crapa in ei ca spartii!Din pacate,Cel de Sus are o rabdare prea mare cu astfel de specimene,altfel nu-mi dau seama de ce ii lasa inca in viata pe idiotii care mereu,la fiecare sarbatoare,ajung in stare grava la spital pentru ca fac abuz de grasimi si alcool);
  7. cum a petrecut d-alde Basescu,Tantareanu,nu stiu ce cantareata de pe la noi si altii Pastele (de parca mi se rupe mie de astea)...

...si multe alte asemenea aberatii!Deci,pe bune,cui pula mea ii pasa?Si stai sa vezi ca vineri e 1 mai.Pregatiti-va sa fiti luati cu asalt de catre stiri despre cum va fi vremea la mare si la munte,ce hoteluri sunt deschide si ce meniuri si preturi au (asta cu preturile pentru cazare la hoteluri da,e utila informatia),cum s-au distrat tinerii si ia-o iar de la capat...

BONUS:anul asta a fost un spectacol grotesc cu Becali intrat si apoi scapat din puscarie,tocmai la timp pentru a ni se arata cum a fost el la seara de Inviere,cum a primit lumina,cum a ciocnit ouale,cum s-a rugat,ce a facut la parnaie,ce a mai zis Becali,cine l-a vizitat pe Becali,ce cadouri a primit,cum s-a purtat la inchisoare...

PE-NI-BIL!!!

S-au adunat pe la posturi analisti si experti in psihologie,care au icnercat sa explice felul lui Becali de a fi,i-au dezbatut caracterul,caracteristicile si trasaturile morale,ceva de o mizeride nedescris de mi-era mie rusine de rusinea lor!S-au facut editii speciale pe tema arestarii lui Becali,de parca ar fi fost un al doilea Mesia prins si gata de crucificat si asta!Si uite-asa,procesul de cretinizare in masa a populatiei continua,massmedia isi indeplineste cu succes obiectivul de a transforma in timp oamenii in niste turme de vite umane,gata sa inghita orice rahat i se serveste pe post de informatie.

Daca asa se face jurnalism in Romania,daca astea sunt stirile care ar trebui sa ma intereseze,sa-mi capteze atentia si sa ma tina langa televizor o ora pe zi,mai bine lipsa!Am sa renunt cred,de tot la TV!Mai ales ca,emisiunea mea preferata,"In gura presei",se gaseste oricum pe net,iar meciurile lui DINAMO,in marea lor majoritate sunt transmise pe GSP TV,pe care nu il prind decat tot pe net,asa ca,la ora actuala,chiar nu am nevoie de TV absolut deloc!Simt ca atunci cand il deschid,imi fac mai mult rau si mai mereu dupa ce il inchid,am senzatia ca sunt mai prost decat inainte sa-l fi deschis,deoarece chiar nu prea mai ai la ce sa te uiti,fara sa fii maltratat fonic si vizual de tot felul de ineptii si personaje care nu au ce cauta la televizor...

Aceasta a fost parerea mea cu privire la jegurile de stiri care ni se prezinta de ceva vreme incoace...Andreea,ai legatura!

Niciun comentariu: