07.04.2009

VIZITATI SI BLOGUL LUI STEFANUT!

http://cristianstefanflorescu.wordpress.com/

Cum am aflat de acest blog?Nimic mai simplu si emotionant:sambata,aproape de pranz,la mai putin de 4 ore de cand terminasem articolul aniversar,in care marcam implinirea a unui an de blog si atingerea bornei cu numarul 1.000 in ceea ce priveste numarul de articole scrise,primesc un comentariu,pe care trebuia sa-l moderez (adica sa-l aprob sau sa-l resping,dupa caz),semnat "Stefanut".

"Stefanut" era scris cu negru,ceea ce insemna ca,dand click pe acel nume,pot fi directionat pe un al site,alta adresa de net.Nici nu mi-a trecut prin minte ca tocmai Stefanut,baietelul despre care am mai scris pe blog,a fost cel care imi urase "LA MULTI ANI!",de ziua blogului!...

I-am multumit atat pe blogul meu,cat si pe al lui si,desi sunt cam sigur ca de fapt un adult (poate chiar tatal lui) se afla in spatele blogului,Stefanut fiind prea mic (a implinit 3 ani pe 30 martie) pentru a scrie atat de corect si de complex,mi-am luat angajamentul ca am sa ii fac publica adresa lui de blog si aici,la mine,pentru ca tot mai multa lume sa poata fi la curent cu starea lui de sanatate si cu suma de bani stransa pentru operatia ce i-ar salva viata.

Asadar,intrati pe blogul lui zi de zi,pentru ca veti fi la curent cu ce a mai facut Stefanut,cati bani a mai strans,puteti vedea poze in exclusivitate cu el,puteti trai cu el emotiile pe care el le smte si le traieste in fiecare zi.Nu uitati:

----------------------------------------------------------
Iata si niste imagini de la ziua de nastere a lui Stefanut,de saptamana trecuta,cand a implinit 3 ani:

Niciun comentariu: