17.04.2009

M-am apucat iar de pariuri:)

Nu mai pariasem de vreo 3 ani (!),de dinainte de Campionatul Mondial din 2006,dar miercuri seara mi-am spus sa mai incerc de cateva ori,poate intre timp am devenit mai inspirat si/sau mai norocos in ceea ce priveste pariurile sportive.

Nu stiu ce sistem au si cum gandesc alti pariori insa am sa va explic cum,cat si in ce fel imi place mie sa pariez.In primul rand,nu am sa-i inteleg niciodata pe aia care exagereaza cu cotele,adica pe aia care pun prea multe "surprize".Amice,degeaba scrie pe biletul tau "castig potential:300.000 RON" daca ai o sansa mai mare sa castigi la 6/49 decat la pariuri.Dar,fiecare cu ce-l doare...

De asemenea,nu ii inteleg pe aia care pariaza intre 10-15 meciuri sau mai mult.La mine lucrurile sunt mult mai simple:mereu pariez 5 meciuri,mereu pariez pe echipele favorite si care au cote intre 1.50 si 2.20.Pare un fleac,nu?Dar ganditi-va,de ce sa astept cateva secole sa castig potul cel mare de nu stiu cate miliarde,cand m-as multumi si cu cateva "ciupeli" de cateva sute de mii de lei vechi.Adica aici e vorba de sanse.

Daca nu castig bilete cu sume modice,d-apai ce sanse am sa castig sume mari,nu?Cat despre sumele pariate,bag cam intre 2 si 5 lei pe bilet.Dar revin la filosofia mea:prefer castiguri mici,dar cu sanse mari de a le obtine,decat profituri uriase care s-ar putea sa nu vina niciodata sau foarte tarziu.

P.S.:Aseara am prins Manchester City-Hamburg 1,cota 2.00 (2-1) si Udinese-Werder Bremen1X,cota 1.35 (3-3).Mai alte 3 meciuri sambata si duminica,zilele astea pentru a vedea daca-mi iese biletul.Ceea ce imi reaminteste alta chestie:eu prefer sa joc meciuri simple din campionate cunoscute si strict rezultatul final,in timp ce altii se hazardeaza sa parieze pe nu stiu ce sporturi gen hochei,baschet,socr corect,cine marcheaza la pauza etc.

Plm,eu nu-s disperat de pariuri,tocmai de aia am si facut o pauza de 3 ani.Mai joc vreo 2-3 saptamani si daca nu castig nimic,ma las din nou.Si,pe langa regulile si principiile personale enumerate mai sus,mai am o singura regula pe care o pastrez cu sfintenie:

NICIODATA NU PARIEZ PE DINAMO! (mi se pare de cacat sa vrei sa castigi bani de pe urma echipei de suflet!Ce,pe mine ma cheama ca pe unii din galerie?)...

Niciun comentariu: