29.04.2009

Mi-am dat seama ca...

...oricat de mult as incerca,nu voi reusi niciodata (sau cel putin prea curand) sa scap de complexele si de frustrarile mele adunate dupa atatea si atatea experiente de viata,in care am intalnit tot felul de persoane care nu merita sa traiasca pe lumea asta!

Mi-am dat seama ca oricat de mult m-as stradui,nu voi ajunge vreodata sa inteleg cum de unii,prin tupeul marlanesc,prostia innascuta si rautatea extrema,au un loc mai bine infiripat in societate fata de altii care stau in banca lor,au un bun-simt iesit din comun si asteapta ca soarta sa le harazeasca ceea ce merita!

Mi-am dat seama ca in viata nu poti reusi decat daca esti un taran coclit dar cu tupeu,esti prost de dai in gropi dar ai relatii,esti semi-analfabet si iti curge scuipat din gura dar te sustin si altii ca tine,in detrimentul celor care mai au si altceva in cap decat sex,bani,putere,dar care vor fi intotdeauna stigmatizati tocmai pentru ca sunt inteligenti!

Mi-am dat seama ca intotdeauna dobitocii vor reusi sa distruga mai repede ceva decat oamenii destepti se vor chinui sa construiasca (indiferent despre ce ar fi acel ceva,ma refer ca situatie generala).

Mi-am dat seama ca,indiferent cat de mult ne-am amagi si am fi de optimisti,noi,romanii,ca natie,nu mai avem scapare.Ma refer la faptul ca generatiile care vor veni dupa noi vor fi atat de distruse incat se va alege praful de tot.Acum fiecare fura ce se mai poate fura,ca peste 50 de ani cred ca Romania,in ciuda faptului ca nu e o regiune de desert,va fi un teritoriu pustiu,sau,ca sa nu fiu atat de extrem,va fi populata de cateva maimute din specia rroma,purtatoare de ghiuluri si ascultatoare de manele.

Mi-am dat seama ca unii citesc acest blog din inertie,fara sa inteleaga mare lucru din ce incerc eu sa exprim aici aproape zilnic,dar recunosc ca,in unele cazuri,poate nici eu nu ma exprim intocmai stralucit.

Mi-am dat seama ca cel mai bine ar fi sa ma retrag in anonimatul total pentru o perioada mai lunga si sa regandesc felul meu de a fi,urmand sa imi auto-impun conditii si mai stricte,reguli si mai drastice,masuri si mai severe,urmand sa fiu mai antipatic cu cei din jur ca pana in prezent,pentru ca nu se pune problema sa cedez principiilor si ideologiilor mele si sa ma alatur gloatei!Asta NU se va intampla!Prefer in continuare sa raman ALTFEL,decat sa devin MEDIOCRU!

Mi-am dat seama ca de 9 zile de cand nu am mai intrat pe messenger (cu exceptia a vreo 10 minute alaltaieri),sunt mult mai linistit,am mai mult timp liber si pot sa ma bucur in voie de micile placeri ale vietii,asa putine cum sunt ele.La vara,sper sa reusesc sa iau o pauza asemanatoare si in privinta blogului.

Mi-am dat seama ca,daca eu nu am absolut nimic sa-mi reprosez mie insumi,altii,cu atat mai putin.Atat timp cat nu sunt dator nimanui cu nimic si nu am fost niciodata,nimeni nu ma poate banui,acuza,suspecta de nimic in nici o privinta.In cel mai rau caz,se poate manca cacat la adresa mea,ceea ce nu ma deranjeaza pentru ca nu ar fi prima data si nici nu pot stavili prostia altora care se indoapa cu "cacao" vorbindu-ma de rau.

Mi-am dat seama ca ma numar printre putinele persoane care inca mai tin la moralitate,demnitate,integritate,intr-o lume,tara,perioada in care majoritatea ar vinde-o si pe ma-sa pentru cativa bani.Eu nu sunt de vanzare!Si nici nu ma las calcat in picioare pentru nu stiu ce compromis!

Mi-am dat seama ca bucuriile mele,spre deosebire de ale altora,nu sunt materiale.Pun mai mult pret,placere si sentimente intr-un apus sau rasarit superb de soare,intr-un cer senin si instelat,decat sa caut motive si pretexte sa ma gudur in fata altor persoane mai in varsta ca mine si care au bani.De fapt,nici nu mi-a placut vreodata sa stau intr-un grup unde se invart sume insemnate de bani,doar-doar oi avea si eu ceva de castigat.Nu sunt sclavul nimanui iar materialismul nu ma defineste si nu m-a definit niciodata!

Mi-am dat seama ca falsitatea si ipocrizia sunt ridicate la rang de comportament ideal in ziua de azi,de catre cei din jur,in timp ce onestitatea si modestia sunt privite ca puncte slabe in caracterul celui/celei care da dovada de asa ceva.

Mi-am dat seama ca locuiesc intr-o societate bolnava si ca locul meu nu e aici.Inca incerc sa rezist,in ciuda faptului ca nu mai sper la nimic,insa toleranta mea se apropie de sfarsit.

Mi-am dat seama cum sunt oamenii si dupa un simplu gest:cine trece pe langa un pui de caine abandonat si infometat fara sa ii arunce o privire,fara sa il aline cu o mangaiere,nu merita sa i se spuna om!Astfel de mizerii nu merita nici o flegma!Egoismul,ingamfarea,prostia,rautatea unora pur si simplu ma fac sa-mi pierd mintile!Se spune ca omul ar trebui sa se diferentieze fata de animale tocmai pentru ca au ratiune si isi pot exprima sentimentele mai complex!Unii oameni sunt insa atat de reci,atat de violenti,atat de stupizi,incat ma intreb daca nu cumva acei oameni sunt de fapt mai animale decat animalele!

Pur si simplu mi-am dat seama ca,actualmente,nu pot face altceva decat sa ma chinui sa supravietuiesc printre oameni de care nu ma leaga nimic,cu care nu am nimic in comun,care incearca,cu mici exceptii,sa ia si pielea de pe mine daca ar putea!

Mi-am dat seama ca e prea tarziu sa mai continui cu gandurile,ca sunt prea obosit,ca posibila mea incoerenta ma impiedica sa imi exprim si alte constatari personale in ceea ce priveste viata cotidiana si ca exista un grad de probabilitate suficient de mare ca nimeni sa nu fi citit oricum ceea ce am scris pana acum la acest articol!

Niciun comentariu: