04.04.2009

Tortul aniversar si o vizita facuta bunicii...

Ce legatura are un tort cu o vizita facuta lui mamaie?Pai are,pentru ca daca nu ar fi fost ea,tortul pe care il veti vedea 2 articole mai sus nu ar fi existat,si astfel,sarbatoarea de un an a blogului ar fi fost compromisa,pentru ca totul este,in opinia mea,partea cea mai esentiala a unei aniversari!

Bun,si sa va povestesc:am rugat-o pe bunica-mea inca de saptamana trecuta sa dea comanda de un tort pentru ca am nevoie de un tort,pentru ca blogul meu implineste un an.Bine,asta pe langa cele vreo 20 de minute pe care le-am petrecut explicandu-i ce e ala blog.

S-a conformat si joi,2 aprilie,a dat comanda,pentru ca ieri sa fie gata si sa ma duc la ea sa il iau.Am avut mari emotii in povestea asta cu tortul pentru ca ieri bunica-mea a fost pana in Focsani pentru o inmormantare de-a unui cumatru de-al ei si orele se scurgeau iar ea nu mai revenea acasa.Initial,convenisem cu ea sa revina undeva mai devreme de 17:00.

Intr-un final,pe la 18:30 ma suna sa-mi spuna ca in sfarsit,totul este gata si sa merg la ea sa il vad si sa il duc acasa.Bunica-mea sta in centrul Bacaului,la 15 minute de mers pe jos de locul unde stau eu,asa ca pe drum am facut niste poze.Ele nu vor sa insemne ceva,poate doar cateva peisaje despre cum arata Bacaul in unele locuri in aceste zile de primavara.Va las sa va uitati la poze,cat despre tort...va asigur ca e bun!;)

Niciun comentariu: