22.12.2009

"BEST OF"-UL BLOGULUI IN 2009! (O RETROSPECTIVA A CELOR MAI BUNE ARTICOLE PERSONALE DIN ACEST AN)-(AUGUST)

Luna decembrie,prin definitie,fiind ultima luna a anului,este perioada cand se fac retrospective de tot felul,cand se trage linie si se analizeaza tot ce s-a petrecut de-a lungul unui an intreg,indiferent de domeniu.Nedorind sa fac exceptie de la regula,in ceea ce priveste blogul,unde in 2009 s-au scris peste 1.500 de articole,am selectat o lista cu cele mai bune articole personale care au aparut aici in acest an.

Practic,in perioada 15-22 si 27-30 decembrie voi scrie in fiecare din aceste zile retrospectiva unei luni,din ianuarie si pana in prezent,in care voi avea placerea sa redau in premiera celor care viziteaza acest blog de curand sau sa reamintesc celor care au ceva vechime pe-aici,cateva dintre postarile care,dupa parerea mea,merita sa fie citite si recitite si care au constituit sarea si piperul continutului blogului in ultimele 12 luni.

Astazi va ofer retrospectiva lunii august,cand s-au scris 148 de articole,selectand de-aici 20 de articole,care,in ordine cronologica,sunt urmatoarele:

AUGUST 2009:
1 august-"NUOVA GUARDIA-13 ANI!!!":

  • Cateva cuvinte despre aniversarea de 13 ani a celei mai vechi si cunoscute brigazi a galeriei dinamoviste.In plus,in articol sunt inserate si fisiere video dar si imagini superbe din istoria NUOVEI GUARDIA sau din acest an.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/nuova-guardia-13-ani.html.2 august-"Universitatea Craiova-DINAMO BUCURESTI,scor 0-0":

  • Dario Bonetti debuta oficial ca antrenor al lui DINAMO in acest meci din Banie,din prima etapa a actualului sezon de fotbal.Desi in pregatiri evolutia ros-albilor a fost una mediocra,la Craiova,DINAMO a jucat neasteptat de bine,iar rezultatul de egalitate a fost considerat injust de catre majoritatea microbistilor neutri.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/universitatea-craiova-dinamo.html.8 august-"DINAMO BUCURESTI-International Curtea de Arges,scor 0-1":

  • A urmat prima mare surpriza a campionatului.Intr-un meci disputat fara spectatori,arena din "Stefan cel Mare" fiind suspendata pentru o etapa,in loc de o victorie lejera,DINAMO a incasat o infrangere de mai mare rusinea,in fata unei nou-promovate care disputa abia al doilea meci din istorie in prima liga si evolua in prima deplasare in primul esalon valoric.Cert e ca in acea seara,DINAMO a pierdut 3 puncte si pe mana arbitrului,care a i-a eliminat pe Tamas si Dragos Grigore in prima jumatate de ora,dar si pe mana ei,pentru ca si-a tratat adversarul cu prea multa superioritate.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/dinamo-bucuresti-international-curtea_08.html.11 august-"10 ani de la marea eclipsa totala de soare a secolului trecut":

  • Sau ce imi mai aduc eu aminte de la acea eclipsa care a avut loc in urma cu un deceniu,transformata la rang de eveniment national,pe cand eu aveam numai 13 ani.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/10-ani-de-la-marea-eclipsa-totala-de.html.14 august-"Remember A.G.M.DINAMO.22...":

  • Intrasem deja in ziua mea de nastere,14 august si am simtit nevoia sa imi aduc aminte cum decursese aceasta aniversare anul trecut,cand implinisem 22 de ani.Despre cea mai frumoasa zi de nastere de pana acum,pe care am avut-o in 2008,puteti citi dand click pe link-ul de mai jos.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/remember-agmdinamo-22.html.14 august-"100 de lucruri,curiozitati si informatii despre A.G.M.DINAMO.":

  • Informatii despre preferintele mele in diverse domenii,ce imi place sau nu in alte chestiuni si diferite lucruri inedite sau nu,stiute sau nestiute,cu privire la persoana mea,intr-un articol in care am vrut sa ofer ocazia celor ce ma citesc sa ma cunoasca putin mai bine.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/100-de-lucruricuriozitatiinformatii.html.14 august-"A.G.M.DINAMO. 23!":

  • Acesta a fost ca un discurs,in care imi exprimam trairile si emotiile din acele momente speciale,cand practic,ma aflam in zi aniversara...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/agmdinamo-23.html.18 august-"Ceahlaul Piatra Neamt-DINAMO BUCURESTI,scor 0-4":

  • Aceasta partida se jucase de fapt cu 3 zile mai devreme,pe 15 august,dar nu mai apucasem sa scriu despre aceasta decat pe 18 august.Se spunea ca,in cazul in care nu reusea sa castige acest joc,Dario Bonetti avea sa fie demis de pe banca ros-albilor.Din fericire,DINAMO avea sa faca scor si sa priveasca cu incredere duelul cu Slovan Liberec din Europa League ce urma sa aiba loc pe 20 si 27 august.La meciul cu Ceahlaul am fost si eu in tribunele stadionului,dar despre acest lucru nu apucasem sa scriu decat in luna septembrie,asa ca,din acest punct de vedere va trebui sa asteptati retrospectiva lui septembrie care va aparea pe blog pe 27 decembrie.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/ceahlaul-piatra-neamt-dinamo.html.21 august-"DINAMO BUCURESTI-Slovan Liberec,scor 0-2":

  • O seara neagra pentru DINAMO in cupele europene,care s-a terminat inainte de ultimul fluier al arbitrului,in minutul 88,la interventia fanilor dinamovisti furibunzi,care au patruns pe teren cand cehii conduceau cu 2-0.Ulterior,UEFA a omologat rezultatul la masa verde,acordandu-le 3-0 cehilor,iar totul parea pierdut pentru dinamovisti,in ceea ce pronosticau multi ca fiind inca un sezon ratat in Europa.Daca ar fi putut prezice cineva ce avea sa urmeze doar o saptamana mai tarziu...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/dinamo-bucuresti-slovan-liberecscor-0-2.html.21 august-"NU MERITATI,TARANI COCLITI/FANII LUI DINAMO SA FITI!":

  • Un articol in care mi-am exprimat nemultumirea si dezacordul fata de cei care intrasera pe teren la partida cu Slovan Liberec,fortand astfel suspendarea lui DINAMO din cupele europene,mai ales ca ros-albii nu erau la prima isprava cu suporterii turbulenti.Pana la urma,DINAMO a primit un ultim avertisment...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/nu-meritatitarani-coclitifanii-lui.html.21 august-"SUPORTERI DE TASTATURA/SA VA FUT MORTII IN GURA!":

  • Sau despre acei cretini si penibili care au aprobat si rezonat cu actiunea taranilor ce au invadat pista de atletism sau terenul din meciul cu Slovan,dand motive care de care mai idioate,fara nici o logica.Nu-i problema,internetul si dreptul la exprimare (chiar daca n-are nici un sens) sa traiasca!

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/suporteri-de-tastaturasa-va-fut-mortii.html.21 august-"Distrusilor,n-ati inteles ca...":

  • 10 puncte prin care arat ca nu poti sa te numesti suporter dinamovst daca nu indeplinesti si nu te incadrezi in acele 10 argumente de bun-simt,zic eu,date de mine.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/distrusilorn-ati-inteles-ca.html.24 august-"DINAMO BUCURESTI-CFR Cluj,scor 1-0":

  • "Cainii rosii" incepeau revirimentul dupa socul din Europa League si reuseau sa se impuna pe teren propriu in fata detinatoarei Cupei si Supercupei in sezonul trecut,CFR Cluj,datorita unui gol marcat pe final de Marius Niculae.Avea sa fie doar primul dintr-o serie de 3 partide care aveau sa-i duca la extaz pe toti fanii lui DINAMO in numai 8 zile!

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/dinamo-bucuresti-cfr-clujscor-1-0.html.25 august-"In vizita la Onesti":

  • De fapt,fusesem la Onesti pe 17 august,dar abia o saptamana mai tarziu mi-am facut timp sa scriu despre acest lucru.Despre Onesti am scris in articol,unde am bagat si vreo 30 de imagini,ca este un loc drag mie,in care mi-am petrecut un an si jumatate din viata muncind la magazinul meu ca si comerciant de incaltaminte din piele.Am multe amintiri frumoase de-acolo,dar ma incearca si sentimente contradictorii de fiecare data cand ma gandesc la acest oras.Pana una-alta,acea zi a fost o zi placuta,iar articolul in sine a fost unul,dupa parerea mea,destul de interesant,in care am spus multe lucruri pe care nu le stiu multi,cu privire la viata mea...

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/in-vizita-la-onesti.html.25 august-"Va multumesc frumos si raman dator!^:)^":

  • Un articol in care le multumeam tuturor celor ce mi-au urat "LA MULTI ANI !" de ziua mea.Am facut o lista in ordine alfabetica de 37 de persoane si i-am trecut pe fiecare in parte,pentru a vedea toata lumea cine imi sunt prieteni si ma apreciaza.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/va-multumesc-frumos.html.27 august-"O aniversare pe cat de obisnuita,pe atat de speciala...":

  • La 2 saptamani fara o zi de cand trecuse ziua mea de nastere,am apucat sa scriu despre cum a decurs ziua de 14 august,ziua in care am implinit 23 de ani.Daca sunteti curiosi,aflati si voi cum a fost atunci,accesand link-ul de mai jos.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/o-aniversare-pe-cat-de-obisnuitape-atat.html.28 august-"Slovan Liberec-DINAMO BUCURESTI,scor 0-3 (8-9 la penalty-uri)":

  • DINAMO reusise incredibilul,inimaginabilul,fabulosul,miraculosul,spectaculosul in acea seara,reusind sa se califice in grupele Europa League,revenind de la 0-3 din prima mansa si impunandu-se dramatic la penalty-uri cu 9-8.A fost de departe cea mai mare surpriza a anului in fotbalul romanesc iar acea seara va ramane pentru totdeauna in istoria lui DINAMO si in amintirea tuturor suporterilor dinamovisti care au urmarit cu sufletul la gura deznodamantul unui meci la inceputul caruia nimeni nu ii dadea nici o sansa la calificare echipei din "Stefan cel Mare"...

Lin catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/slovan-liberec-dinamo-bucurestiscor-0-3.html.31 august-"steaua bucuresti-DINAMO BUCURESTI,scor 0-1":

  • Victoria din ghencea,a doua de dupa Revolutie pentru ros-albi pe terenul rivalei de moarte,l-a facut pe Dario Bonetti sa castige definitiv admiratia fanilor "cainilor",iar cu acest succes,DINAMO incheiar o saptamana cum probabil nu se va mai repeta in timpul vietii noastre.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/steaua-bucuresti-dinamo-bucurestiscor-0.html.31 august-"Cel mai puternic drog...":

  • Hmmm,despre ce ar putea fi vorba?

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/cel-mai-puternic-drog.html.31 august-"SUNTEM MANDRI DE VOI !!!":

  • Cate cuvinte si cateva imagini despre si de la cele 3 mari victorii pe care DINAMO le obtinuse intr-o singura saptamana:cu CFR Cluj pe teren propriu,cu Slovan Liberec in deplasare,calificandu-se in Europa League,si cu steaua bucuresti,in ghencea.

Link catre articol=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2009/08/suntem-mandri-de-voi.html.

Niciun comentariu: