31.12.2009

Headerele blogului in 2009

In timp ce majoritatea blogurilor au acelasi header pe durata intregului an sau nu au deloc,blogul meu a avut parte in acest an de mai multe astfel de "bannere",unele facute special in functie de un eveniment anume,altele create pentru a defini cat mai bine acest blog.Pentru cine nu stie,un "header",in termeni "bloggeristici" este un banner care se afiseaza in susul blogului,in care se descrie al cui este blogul si eventual sloganul blogului respectiv.In acest an am schimbat mai multe headere,care au necesitat ore intregi de editare pana a fi pe deplin multumit de rezultatul final si de aspectul acestora,iar acum a venit momentul sa va arat intreaga colectie de headere care au fost prezente pe blog in 2009:

1)Acesta a fost primul header al blogului,singurul care nu a necesitat editari in alte programe specializate pentru asa ceva,fiind realizat strict din setarile blogului.Totusi,nu a apucat sa prinda vechimea de un an,pentru ca inainte de data de 4 aprilie 2009 el a fost inlocuit.
2)Abia acest header este primul facut si editat pe alte site-uri din istoria blogului.Daca mai tin eu bine minte,prima oara cand a fost utilizat a fost incepand cu data de 18 februarie 2009 si pana prin luna mai.
3)Pe data de 4 aprilie 2009 blogul a implinit un an de existenta,prilej pentru a face un header aniversar pentru aceasta ocazie.4)Nici sarbatoarea de Paste,care a fost pe data de 19 aprilie 2009 nu a trecut neobservata din punct de vedere estetic pe blog.Headerul de mai jos a "tronat" pe blog intre 19 si 21 aprilie 2009.5)Pe data de 14 mai 2009,DINAMO BUCURESTI implinea 61 de ani de la fondarea acestui club de fotbal.Am tinut si de aceasta data sa marchez evenimentul printr-un header personalizat.6)Ceea ce vedeti mai jos este unul din headerele mele preferate,fiind folosit ca o alternativa in timpul obisnuit la celalalt header realizat pana atunci.Acesta a fost creat undeva dupa mijlocul lunii mai si folosit ocazional de atunci si pana in prezent.Singurul dezavantaj al acestuia ar fi ca e prea mare si ocupa prea mult spatiu pe prima pagina a blogului atunci cand vizitatorii il acceseaza.7)Pe 11 iulie 2009,o vecina de-a mea in varsta de numai 22 de ani murea intr-un cumplit accident de masina,caz ce a fost mediatizat si pe principalele canale autohtone si pe care l-am detaliat si eu aici pe blog.Astfel,am folosit acest header in scop de doliu si a fost afisat in perioada 16-19 iulie 2009.8)Pe 1 august 2009,cea mai veche brigada a galeriei dinamoviste si de care sunt cel mai strans legat,NUOVA GUARDIA,a implinit 13 ani de cand s-au pus bazele acestui grup.Rezultatul?Un banner creat special pentru aceasta aniversare.9)Pe data de 14 august 2009 a fost ziua mea de nastere,implinind 23 de ani.Bineinteles ca nu putea lipsi un header pe masura evenimentului,nu?10)Spre sfarsitul lunii august am creat inca un header alternativ pentru zilele obisnuite,unul simplist,dar care nu a fost utilizat decat rareori.Am utilizat o stema de-a lui DINAMO,alaturi de semnatura mea.11)Pe la mijlocul lunii septembrie am creat al 3-lea header alternativ,unul care s-a vrut a fi cel mai definitoriu,intrucat am explicat ca pe acest blog se gaseste doar ceea ce conteaza despre DINAMO.Nici acesta nu a rezistat prea mult timp.12)Pe 5 octombrie 2009 s-au implinit 9 ani de cand cel mai iubit dintre dinamovisti,Catalin Hildan,supranumit de catre fanii "cainilor rosii" drept "Unicul Capitan",isi pierdea viata pe teren in timpul unui meci amical de fotbal,disputat in 2000.Fragemntul scris cu negru in partea superioara a acestui header provine din cartea scrisa de Ioan Chilom-"Catalin Hildan,caine pana la moarte".13)Undeva pe la mijlocul lunii octombrie a fost creat si actualul header al blogului,folosindu-se 90% din designul headerului de la punctul 11).Eliminandu-se sloganul "Un blog unde veti gasi doar ceea ce conteaza despre DINAMO",definitia nick-ului "A.G.M.DINAMO." a fost coborata putin pentru a face loc unui joc de linii sub numele blogului,in care am scris de cand dateaza acest blog,precum si expresia "the one,the only,the original".14)Ziua Nationala a Romaniei,pe 1 Decembrie,nu a fost nici ea uitata,tinand sa marchez cei 91 de ani de independenta printr-un header cu totul inedit in opinia mea,care a necesitat multe ore de editat pana a iesit ceea ce vedeti mai jos.15)De Craciun recunosc ca nu am fost prea inspirat,asa ca am conceput un logo cu iz de simetrie,cum fac uneori atunci cand nu am prea multe idei despre cum ar trebui sa arate un header conceput pentru o astfel de sarbatoare.A se vedea asta si in cazul headerului pe care l-am facut cu ocazia Pastelui.16)Finalmente,headerul pe care il puteti vedea chiar acum este cel dedicat Revelionului 2009-2010,care a intrat in vigoare inca din aceasta noapte si va sta afisat pe blog pana in seara zilei de 3 ianuarie 2010.Acestea au fost headerele prezente in 2009 pe blog in anul ce se termina peste cateva ore.Sper ca v-au placut si va promit ca si in 2010 voi crea multe asemenea headere speciale cu ocazia sarbatorilor personale,dinamoviste sau religioase pe care vi le voi prezenta,ca si acum,in ultima zi a anului in care intram,cu conditia sa fim sanatosi pana atunci...

Niciun comentariu: