23.12.2009

Detest la maxim pantofii cu tocuri!

Pentru ca scot acel sunet,acea bocaneala,de imi vine sa fac o criza de nervi de fiecare data cand aud o femeie ca paseste in ei.E adevarat,sunt si femei mai gratioase care atunci cand calca in timp ce poarta astfel de pantofi parca nici nu se simte ca ii au in picioare.

Am multe fixuri din punct de vedere auditiv.De pilda,nu suport radio-ul pentru ca atunci cand munceam la Onesti,taica-meu ma stresa toata ziua cu el la cap,in timp ce eu eram rupt de oboseala pentru ca ma trezeam la 4 dimineata si vroiam liniste deplina ca sa pot motai putin sau macar sa ma concentrez la nimicurile mele.Astfel ca,in timp,am dezvoltat o adevarata ura fata de radio.Am si stricat prin casa de-a lungul timpului cateva radio-uri,de draci,chit ca dupa aia taica-meu imi taia pentru o perioada portia de bani,drept pedeapsa,primind dupa aia,vorba lui frati-miu "sugus" zile intregi!

Asa si cu pantofii cu tocuri,asta din cauza vecinei de la 4,o femeie de vreo 35 de ani,maritata si cu copil (dar buna rau,un fel de MILF-adica "Mother I'd Like to Fuck",in traducere "Mamica pe care as f...ugari-o!":P.

In fiecare dimineata cand pleaca la servici,pe la vreo 7:30,o aud cum coboara pe scari cu tocurile ei,mereu poarta tocuri:poc-poc,tronc-buf.Indiferent daca dorm sau nu la ora aia,efectul e garantat:daca dorm,ma trezesc inevitabil pentru ca am somnul foarte fin,daca nu dorm,ma cuprinde instantaneu o mini-iritare,care dureaza putin timp pana sa imi treaca.

Am avut si "norocul" sa stea la 4...De cum iese pe usa o aud:etajul 4-16 trepte,etajul 3-tot atatea,si tot asa pana la parter.Apropo de parter,ce bine ar fi fost sa fi stat acolo!Nu stiu cum naiba,dar are un talent sa bocane cu tocurile alea de parca o face dinadins.Si chit ca s-ar muta in viitorul apropiat sau nu,antipatia fata de pantofii cu tocuri n-o sa-mi mai dispara vreodata din minte...

Niciun comentariu: