05.12.2009

Plimbare nocturna

Pastrand o buna traditie personala,si in noaptea asta,pe la vreo 4:00,am iesit la o plimbare foarte matinala,astfel de iesiri avand rolul de a-mi mai limpezi multitudinea de ganduri ce ma apasa de obicei in special in ultima luna din an,cand frustrarile,emotiile si depresia nu-mi dau pace si sunt mai apasatoare decat in oricare alta luna a anului.

Am profitat de ocazie si mi-am zis sa trec si prin centrul orasului,pentru a o vedea pe mamaee (pe care evident am trezit-o din somn,dar imi era dor de ea,ca nu o mai vazusem de 3 zile,evident,cand am vizitat-o miercuri noaptea la ora 3:00),dar si pentru ca tot bunica mi-a spus ca s-au aprins instalatiile si pomul de Craciun din centrul Bacaului,ilustrand o imagine superba.
Desi aprinderea oficiala a bradului de Craciun va avea loc in aceasta dupa-amiaza,de la ora 17:00,mamaee mi-a spus ca acesta s-a aprins inca de la 1 decembrie,astfel ca am vrut sa vad cum arata piateta din fata Casei de Cultura,vizavi de Prefectura.
Centrul Bacaului arata frumos,iar daca si zapada ar fi fost prezenta,sunt convins ca peisajul ar fi fost si mai autentic.Din pacate,petarda mea de telefon nu a capturat cele mai inspirate poze,mai ales ca le-am facut si de la distanta,pentru ca in zona erau un grup de baieti ce nu pareau prea sobri (normal,doar a fost seara de discoteca) astfel ca nu am vrut sa ma apropii prea tare de ei si sa risc vreun scandal din te-miri-ce.

Dar zilele urmatoare am sa repet traseul si am sa va arat poze de mai indeaproape cu bradul de Craciun din centrul Bacaului si garantez ca o sa va placa ceea ce o sa vedeti.

Niciun comentariu: