31.12.2009

LA MULTI ANI SI UN 2010 DE VIS !!!

Happy New Year 2010 Comments and Graphics for MySpace, Tagged, Facebook
Comments and Graphics - New Year Layouts - Photobucket

Prieteni,a sosit timpul sa-mi iau ramas bun de la voi in acest an,dar,cu ganduri de mai bine si cu speranta ca ne vom revedea si reauzi sanatosi in Noul An va doresc un 2010 plin de impliniri,satisfactii,bucurii,alaturi de cei dragi.Cel mai mult imi doresc sa fim cu totii mai uniti,mai buni cu noi insine dar si cu cei din jur,mai toleranti,mai darnici,mai cumpatati si inteligenti,in a alege doar ce-i util si educativ de la viata si din experientele pe care le vom trai in anul ce vine.


Eu sunt mandru si bucuros sa va anunt ca mi-a facut placere sa va gazduiesc pe acest blog in calitate de vizitatori,va dau intalnire si in 2010 cand sper sa nu va dezamagesc si va urez un sincer:

L A M U L T I A N I ! ! !

Iar pentru dinamovisti,o uratura compusa de mine:

"Fie ca-n 2010,ce-i pe cale sa inceapa,
DINAMO sa fie-n top,iar spurcatii,toti,in groapa,
Ciorile sa isi ia zboru',banatenii pusi pe fuga,
"Cainii rosii" altruisti,la olteni s-o dea s-o suga.

Fotbalistic si nu numai,noua sa ne mearga bine,
Sa fim iar victoriosi,fericiti cum se cuvine,
In ros-alb sa vedem viata,traind numai ca atare
La multi ani,dinamovisti,v-am pupat si la mai mare!"

Cu dinamovism,al vostru

A.G.M.DINAMO.


Un comentariu:

Sandu Maryan spunea...

LA MULTI ANI Si poate anul asta luam campionatul ... FORZA DINAMO !

P.S LA MULTI ANI TUTUROR DINAMOVISTILOR !