17.03.2009

DINAMOVISTI,VI SE PREGATESTE CEVA SPECIAL,SUBLIM,SUPERB...U-N-I-C!!!

Nici nu banuiti,dar in curand exista o mare posibilitate sa puteti achizitiona de la DINAMO-shop sau de la DINAMObil unul dintre cele mai frumoase suveniruri cu insemnele clubului DINAMO BUCURESTI:o esarfa care va avea pe verso chipurile lui Catalin Hildan si Marian Cozma,cu un slogan pe masura:CAINI SI EROI,IDOLI PENTRU NOI!

V-ar placea o asemenea chestie?Ei bine,ideea ii apartine subsemnatului si,in colaborare cu Mihnea am demarat aseara ideea asta,menita sa-i incante pe dinamovisti cu un obiect din recuzita unui suporter atat de pretios:esarfa!Si nu orice fel de esarfa,ci una care va avea chipurile a 2 dintre cei mai cunoscuti dinamovisti care astazi nu se mai afla printre noi:"UNICUL CAPITAN" si "PASARILA"!

Sa o luam cu inceputul si sa vedeti cum a inceput totul.Dupa 11 ore de lucrat ieri pe blog (lunea e cea mai incarcata zi,din cauza campionatelor externe) m-am culcat in jurul orelor 14:30,sperand sa dorm binisor pana la miezul noptii.N-am dormit decat 4 ore pentru ca pe la 18:30 m-am trezit odihnit.Deschid messengerul si constat ca nenea profesorul ma cautase:Imi spune de ideea lui cu esarfa,cu sloganul de pe fata si imi propune sa gasesc eu o idee pentru verso:Ideea a venit instantaneu,imediat m-am gandit la cum ar fi ca Hildan si Cozma sa apara pe aceste esarfe:Neasteptat chiar si pentru mine,vine si sloganul...:Stiam ca Mihnea e plecat din tara,ma informase saptamana trecuta ca va pleca,dar nici prin gand nu-mi trecuse ca se afla in China!:Intr-un scurt moment de gandire a noastra,apar si glumele cu chinezi:)):Eu nu ma las mai prejos si vin din nou cu o propunere:Si ca sa va convingeti ca i-am invatat pe niste bangladezi (nu pakistanezi,cum scrisesem) sa zica "muie steaua" priviti filmuletul de mai jos,din vara anului trecut:Si apare prima macheta:
Adevarul e ca nici eu nu am fost multumit cu rezultatul,asa ca m-am gandit sa fac alt model,cu mai mult negru,si i-am oferit varianta asta:
Mihnea are viziunea lui asa ca imi propune sa o modific putin.O.K. se face...:
FATA:
VERSO:Imi trimite si el variantele lui.Pai parca era vorba de ceva mai complex,nu?:Aici apar primele discutii in contradictoriu,dar per total,constructive,menite sa duca la realizarea unui produs cat mai frumos cu putinta:
Se vorbeste apoi de dimensiuni...Ce dimensiuni sa aiba esarfa.Pai ar trebui sa aiba undeva la 15 centimetri pe 130 centimetri...Dupa vreo 4 ore si jumatate de munca asidua,toata lumea e multumita,Mihnea se duce sa se culce,iar eu,satisfacut ca am putut contribui la un astfel de proiect,am ramas peste noapte pentru a medita la alte versiuni pe care le-ar putea avea esarfa:
Daca ar fi dupa voi,ce model ati vrea sa aiba esarfa?Cel cu dungi alb-rosii,cel cu acel + in rosu mai subtire sau cel cu +-ul mai gros?Va place si versiunea lui Mihnea?Spuneti-va parerea ca sa stim opiniile voastre,nu de alta dar e vorba despre ceva care ar putea fi ceva cu adevarat maret,pentru cine va stii sa aprecieze simbolistica unui astfel de produs!;)

Niciun comentariu: