22.03.2009

O posibila explicatie...

...pentru aparitia a tot mai multor gay,homo,popo,lesbiene pe planeta asta e probabil ca acestia,in copilarie,nu au stiut sa renunte cand a trebuit la regula "baieti cu baieti si fete cu fete",nu credeti?

Tin minte ca aveam si eu vreo 8-9-10 ani si,locuind intr-un cartier plin de copii de varsta mea (in acel cartier mai locuiesc si astazi,numai ca s-a cam ales praful de el,toti ceilalti mutandu-se unde au vazut cu ochii) nu mi-a fost greu sa imi fac un grup mare de prieteni,tot baieti,bineinteles.Aveau si fetele grupul lor numeros asa ca fiecare "trupa" isi impusese ca regula de baza "fiecare sa stea cu persoanele de acelasi sex".

N-aveam nimic impotriva,la o adica era varsta la care fetele ti se par prea plangacioase,prostute si chiar scarboase.Toate strengariile noastre nu le includeau pe fete,pentru ca erau prea ocupate sa se joace cu papusile si altele.Era varsta cand copilaria era pura iar diferentele dintre baieti si fete ca atitudine erau foarte vizibile si chiar normale.

Dupa varsta de 11-12 ani fiecare dintre noi (atat noi,baietii,cat si ele,fetele) am descoperit si ne-am dat seama ca nu trebuie sa ne privim unii pe altii ca pe niste bacterii.Trecusem toti la gimnaziu,ne ajutam cu temele,din 2 grupuri devenisem unul singur,foarte puternic si unit.La o vreme,chiar ne amuzam cat de penibili am putut fi cand refuzam cu desavarsire sa mergem la o persoana din grupul opus si sa-i cerem vreun ajutor,vreun favor,vreun serviciu...

Dar asta inseamna sa te maturizezi,faptul ca descoperi ca persoanele de sex opus au fost create tocmai pentru a convietui alaturi de ele.

Unii insa nu au renuntat insa la aceasta regula,si astfel vezi si auzi tot felul de stiri oribile pe la tv cu pedofili,crime intre gay si altele.Dar asta tine si de educatie,atat timp cat parintii nu au stiut sa dialogheze cu progeniturile lor atunci cand a trebuit sau la varsta cand acest lucru ar fi fost cel mai necesar.

P.S.:Nu stiu ce ii determina pe unii/unele sa fie "pe invers".C-o fi de natura psihica sau genetica,habar n-am si nici nu ma intereseaza,insa mai am o nedumerire,care nu are legatura directa cu articolul asta:ce le determina pe unele femei sa ajunga curve?Cum ajung zdrente ca sexy braileanca,laura andresan,alina plugaru si alte milioane de tarfe ca ele sa le placa asa de mult p**a?Oare atunci cand erau mici au avut vreo suzeta mai speciala ca in imaginea de mai jos?

Niciun comentariu: