18.03.2009

Articol pus la naftalina pentru vremuri mai sigure

Cine a avut inspiratia sa intre ieri pe blog,mai ales daca era dinamovist/a,a avut norocul si privilegiul sa afle o noutate care nu se regaseste pe nici un site dedicat suporterilor dinamovisti.Ieri am anuntat ca lor,adica dinamovistilor,li se pregateste o mare surpriza:o esarfa noua,un concept unic,cu un slogan pe masura (probabil cu un design de exceptie,inca nu stiu sigur ca nu cad la invoiala cu Mihnea pe tema asta~x(...) care va avea pe spate chipurile lui Catalin Hildan si Marian Cozma,facute din umbre,cum e chipul lui Hildan pe steagul acela portocaliu,cum il vedeti fluturat in timpul meciurilor.

Azi a trebuit sa scot de pe blog acel articol,ca l-a vazut Mihnea si m-a "urecheat" verbal (:-@) cam pe buna dreptate.Intr-adevar,surpriza trebuie sa fie surpriza pana la capat si mai ales,esentialul e sa nu se afle prea devreme,mai ales ca practic doar ideea in sine are 2 zile.In plus,exista riscul ca acele machete,sau schite care prefigureaza designul esarfei sa fie copiat in viitor de catre altcineva si alte complicatii.

In fine,ce trebuie stiut e ca articolul nu e sters complet,pur si simplu a fost oprit de la publicare si acum asteapta undeva la categoria "drafts" (sau "schite nefinalizate").Il voi face din nou public zilele urmatoare,cand nu va mai exista riscul sa apara pe prima pagina a blogului,scopul acelui articol fiind sa reprezinte o amintire placuta a unei idei care ar putea reprezenta un "best-seller" in materie de vanzari ale acestor esarfe.

Ca o noutate,in noaptea asta am facut alte 4 modele,pe care le voi publica la timpul potrivit.Incerc din rasputeri sa-mi stapanesc entuziasmul si exuberanta prilejuita de acest proiect,dar asa sunt eu,imi place sa-mi impartasesc bucuria si altora,chiar daca uneori,asta poate reprezenta un dezavantaj...

Aaa,si pentru cei interesati,cred ca prin luna mai vor fi gata si numai bune de comercializat.Pretul nu e stabilit (e prematur pentru asa ceva) dar realistic vorbind,e posibil sa fie chiar mai ieftine decat in mod obisnuit!

P.S.:Sper sa inteleaga toata lumea ca eu nu voi avea ABSOLUT NIMIC de castigat pe plan financiar de pe urma acestor esarfe care vor aparea!Nu vreau si nici nu ma intereseaza sa obtin profit de pe urma asta.Cine vrea sa inteleaga ca mi-am supus creierul la chinuri teribile :)) (pentru a veni cu ideea asta) EXCLUSIV pentru suporterii dinamovisti,in dorinta de a aduce ceva nou si unic in garderoba suporterului dinamovist,bine,cine nu,JET (ca nu stau sa-i explic fiecarui retardat de ce aia,de ce cealalta,care e scopul si alte tampenii,da?)!

Niciun comentariu: