19.03.2009

Ori nu sunt inteles,ori nu sunt luat in serios (indiferent de situatie insa,proiectul "esarfa" e singurul care are de suferit)

Tare mi-e teama ca noile esarfe nu vor arata nici pe departe asa cum ar trebui si asa cum mi-am imaginat eu ca ar trebui sa fie...E evident ca eu si Mihnea avem viziuni diferite asupra intregului proiect,asupra intregului concept...

Eu ma refer strict la design,la cromatica si la asezarea formelor si culorilor pe material,ca in rest,marimea literelor,corpul lor de scriere,incadrarea lor pe esarfa nu ma intereseaza,eu tin insa foarte mult la design,pentru ca ala atrage foarte mult.De unde stiu asta?Simplu:cei care au vazut primele 3 machete pe blog alaltaieri,si persoanele carora le-am trimis in particular si alte modele pe care le-am facut ieri mi-au confirmat asta.

Nu vreau ca esarfele sa fie simpliste,sa fie rudimentare pentru ca mi-e nu-mi plac lucrurile facute pe jumate.Imi plac lucrurile complexe,care utilizeaza din plin culorile si implica multa ingeniozitate si imaginatie.

As mai fi avut o propunere legata de pretul esarfelor,una care i-ar fi sensibilizat mai mult pe suporterii dinamovisti si care ar fi insemnat un gest caritabil si nobil.Stiti ca o esarfa normala ar costa in acest moment 27 de RON.Eu as fi propus ca esarfa sa coste 30 de RON iar 10% din incasarile obtinute in urma comercializarii acestor esarfe sa fie donati pentru ajutorarea lui Stefanut (foto jos),copilul bolnav de beta Talasemie majora (Talasemia este o boala hematologica (a sangelui) ereditara (cu transmitere genetica, adica de la o generatie la alta) in care organismul produce prea putina hemoglobina.Copiii care sufera de aceasta boala nu ajung la maturitate).
Pentru cei care inca nu stiu cine este Stefanut,aflati ca el este copilul cu care a intrat Lobont in teren (foto jos),la inceputul meciul cu Otopeni,tinandu-l in brate.Intreaga poveste dramatica si tulburatoare a acestui baietel o puteti citi pe http://www.cristianstefan.ro/.
Mi-e teama ca nu se va specula (in sensul bun al cuvantului!) indeajuns toata aceasta treaba cu esarfele.Nu e si asa destul de trist ca DINAMO nu are o strategie de marketing dezastruoasa,ar fi pacat sa nu putem nici macar noi,suporteri care vrem sa facem ceva frumos pentru dinamovisti,sa nu ne ridicam la maretia si insemnatatea ce o poate avea aceasta idee.

Ar fi ceva fabulos si ceva pe care suporterii dinamovisti sunt sigur ca ar aprecia!Repet:este vorba de a utiliza chipurile lui Hildan si Cozma pe spatele acestor esarfe si,datorita vanzarii esarfelor,sa putem sa ajutam si un copil nevinovat,incercat de o boala necrutatoare!Sunt mai mult decat convins ca s-ar vinde in cantitati industriale un astfel de material,totul e sa faci intreaga operatiune cu cap,indiferent de costuri!Stiu,sunt constient,costa mult sa adaugi culori mai multe,forme mai multe etc. pe o esarfa,dar daca nu investesti,nu ai de unde sa obtii interesul potentialilor cumparatori si nu poti sa obtii nici un profit pe masura (repet,eu nu voi avea nici un castig financiar de pe urma esarfelor!).Cunosc toate aceste teorii de marketing,in special si pentru ca am lucrat in comert un an si jumatate!Si tot asa,acolo unde am lucrat s-a pierdut mult din vanzari pentru ca nu s-au luat in serios si ideile mele inovatoare si futuriste,dar care erau de mare eficienta si bun-gust!

Da,lui Mihnea i se datoreaza in mare parte viitoarele esarfe care vor fi realizate.Realistic vorbind,lui i s-ar datora 2/3 din credit (pentru ca a venit cu ideea de a face un model nou de esarfa,plus ideea de pe fata esarfelor),eu am doar 1/3 din merite pentru ca am venit cu ideea de pe verso,plus sloganul "CAINI SI EROI,IDOLI PENTRU NOI",care,sa fim sinceri,nu stiu cati s-ar fi gandit la o asemenea idee si in cat timp.Mie mi-a venit in 4 minute...si pot si dovedi treaba asta!

Stau in tensiune pentru ca vreau sa fie ceva frumos,unic,special!Vreau ca esarfa asta sa fie o idee care va ramane in amintirirea suporterilor dinamovisti!Mai ales ca am primit aprecieri deosebite din partea suporterilor dinamovisti din mai multe orase ale Romaniei,printre care:

Codrin(NT) (17.03.2009 13:33:56): sa stii ca-s primul cumparator al esarfei
Codrin(NT) (17.03.2009 13:34:00): nu conteaza cat costa

Deea(TM) (17.03.2009 11:29:09): super tare ideea ta cu hildan si cozma
Deea(TM) (17.03.2009 11:29:11): prea tare
Deea(TM) (17.03.2009 11:29:20): vreau si eu esarfa cand faceti

Florin(MS) (17.03.2009 17:25:36): place ideea cu esarfa
Florin(MS) (17.03.2009 17:26:38): pai daca o sa fie cum ii in pozele alea o sa fie super faine dupa parerea mea
Florin(MS) (17.03.2009 17:30:47): mai ales ca o sa fie cu Catalin Hildan si Marian Cozma

Maria(AG) (17.03.2009 21:40:33): geniala ideea
Maria(AG) (17.03.2009 21:41:40): e ff tare

Ramane de vazut zilele urmatoare ce discutii vor mai avea loc intre mine si Mihnea.Scopul final e sa ajungem ambii la o intelegere cat mai convenabila,in asa fel incat suporterii dinamovisti sa fie cei mai castigati din aceasta treaba.

Voi mai scrie despre acest subiect pe masura ce discutiile legate de esarfe vor prinde tot mai mult contur si se va ajunge la o varianta cat mai finala asupra modului cum vor arata ele...Si care mai vrea sa vada si alte machete cu privire la modelele pe care le-ar putea avea esarfa (cel putin eu asa as vrea),sa imi solicite acest lucru pe messenger.

Niciun comentariu: