26.03.2009

Bine,ma,m-ai convins...(sau despre cum perseverenta altora are efect uneori asupra caracterului meu rigid)

N-am sa inteleg niciodata acele persoane carora,desi le-am spus ca nu mai vreau sa am nici o tangenta cu ele,acei oameni insista sa pastram legatura,desi pana si ei sunt constienti ca orice-ar fi,nu voi mai fi la fel de amabil si agreabil ca inainte.

Un caz il reprezinta Adi din Bistrita,despre care am facut si un articol,postat la categoria "Poze de la suporteri",articol pe care il puteti vedea aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/adi-din-bistritadinamovist-prezent-ieri.html.Nu stiu ce l-a determinat sa imi dea offline pe id-ul "agmdinamo",mai ales ca in 95% din cazuri nu eu eram cel care incepea un dialog pe messenger,pentru ca nu imi place sa deranjez si mai mult decat atat,nici nu prea am timp sa ma lansez in discutii.Deci,aproape de fiecare data,el era cel care avea primul cuvant intr-o discutie.

O.K.,si vad ca nu mai aparuse pe messenger de mult timp.Ca o fi patit ceva,ca mi-o fi dat ignore,stiti si voi foarte bine,cei care v-ati obisnuit cat de cat cu felul meu de-a fi,ca nu prea imi pasa.

Dar Adi a omis faptul ca eu mai aveam si id-ul "forzadinamo_muiesteaua",avandu-l si acolo in lista,si deci,unde-mi aparea online clar ca lumina zilei.N-am ezitat si l-am sters eu pe el.La urma urmei,daca nu ii face placere sa vorbeasca cu mine,eu de ce as tine un id cu un astfel de posesor la mine in lista,nu?Doar nu fac colectie de id-uri!

Si a trecut timpul...Ianuarie,februarie,aproape toata luna martie...Primesc mesaje pe telefon ca de ce,ce s-a intamplat,de ce m-am suparat pe el.Si ii spun motivul.Deja,aici a sesizat si el prostia si infantilismul de care daduse dovada.Decizia de a nu-l rebaga in lista se mentinea insa.Eu nu stiu de ce tine el asa de mult sa ma aiba in lista,ca doar nu sunt cine stie ce important,dupa care cineva sa-i para rau.

Si ieri primesc o felicitare in posta de la acelasi Adi din Bistrita-Nasaud.Ei as,asta chiar le intrece toate!Nu stiu cum ar fi reactionat altii,dar pentru mine,atata bataie de cap si insistenta chiar ca au dat roade si m-au facut sa ma mai inmoi putin.Bine,fie,hai inapoi in lista,dar de data asta we play by my rules!

P.S.:Stiam ca odata si-odata,tot o sa profite cineva de faptul ca poate afla imediat adresa unde domiciliez,prin simpla accesare a blogului sau a paginii mele de hi5,si poate folosi acest lucru intr-o tentativa de a-mi comunica ceva,in afara faptului ca pot fi contactat foarte usor si la telefon.Cred ca in scurt timp am sa sterg toate aceste date,pentru a nu mai avea acces toata lumea la ele!

Niciun comentariu: