20.03.2009

Sa-mi fie cu iertare dar...

...e prea stupid sa ma ai in lista de messenger de vreo 10 zile,sa vezi ca id-ul meu e unul de dinamovisti,avatarul asemenea si sa ma intrebi:(Nu,scumpete,asa imi place mie sa-mi fac id de dinamovist,dar sa stii ca eu de fapt n-am tangenta cu fotbalul...Tineam candva cu DINAMO Dresda-liga a III-a germana-si de-atunci mi-a ramas id-ul,in semn de amintire ca am fost si eu microbist odata)...Da,papusa mica si sexoasa (pentru ca intr-adevar,era o fata care m-a intrebat lucrul asta) tin cu DINAMO.Dar credeam ca asta e de la sine evident...

Si ce era sa fac acuma?Sa ma bat cu pumnul in piept si sa incep sa ma lansez in discutii lungi si in explicatii sforaitoare ca sunt dinamovist,ca asa si pe dincolo si cine stie ce ar mai fi reiesit din discutii?N-am avut chef sa pierd timpul,mai ales ca eram si pe blog,asa ca ii asigur un loc caldut la offline.

La care duduia verifica si ma intreaba (cred ca mandra de ea ca m-a prins cu matza-n sac-vai ce rusine mi-a fost...NOT!):
Pentru ca nu avusesem timp sa-ti dau ignore,draguta,de asta,dar s-a rezolvat problema.

Mai este cineva care are chef sa-mi puna intrebari idioate?
----------------------------------------------------------------------
UPDATE (28.03.2009):se pare ca da,mai exista cineva care are chef sa-mi puna intrebari idioate,mai exact o fetita de 13 ani,care in loc sa se joace inca cu papusile,inainte de a descoperi "bananele",se da dinamovista si ma iscodeste si pe mine cu privire la acest lucru...
P.S.:Am inteles,din sursa sigura,cum ca "georgi" si cu "iony" ar fi prietene!Pe bune!Wow,oare de ce nu ma mira faptul ca prostii (in cazul asta proastele) de obicei,sunt prieteni intre ei?

Niciun comentariu: