17.03.2009

Voi fi mereu la dispozitia tuturor dinamovistilor adevarati de pretutindeni!

Probabil unii dintre voi si-au creat in timp impresia despre mine ca sunt un tip dur,sever,arogant,persiflant,gretos,antipatic,ingamfat etc.Nimic mai fals,gresit si neadevarat!Asa cum am spus si in articolul de mai jos,cei care ma cunosc va pot spune oricand ca sunt un om absolut normal,dar care pur si simplu nu are rabdare sa stea de vorba cu oricine,oricand,despre orice!Mai ales in ceea ce priveste DINAMO!...Am o regula stricta:iti pot dezvalui detalii din sanul galeriei,te pot ajuta cu unele detalii privind modul de a-ti facilita intrarea in galeria lui DINAMO daca esti din provincie si daca vine DINAMO sa joace in orasul tau,te pot informa cu privire la bilete de meci,eventual de pot ajuta si cu numerele de telefon ale lui Elyass si Mihnea DOAR DACA MERITI SI MA CONVINGI CA ESTI SUPORTER ADEVARAT,ALTMINTERI PA!

Nu stiu ce se intampla zilele astea dar,pe masura ce se apropie derby-ul cu Rapid incep sa primesc mail-uri si telefoane de la diversi dinamovisti din tara,din diferite orase ale Romaniei si au fost si 2 cazuri din strainatate.Lumea vrea sa afle cat mai multe despre galerie si mai ales despre echipa!Ho,fratilor,dar ce sunt eu aici?:))

Lasand gluma la o parte,imi face o deosebita placere sa ajut fecare dinamovist in parte cu orice informatie si detaliu care il va face mai castigat in viitor,si care ii va facilita o zi mai placuta in ziua meciului respectiv,oricare ar fi acel meci.Sa fim bine intelesi,sunt dispus sa pierd ore bune pentru fiecare,numai pentru a-l face sa inteleaga mai bine ce este normal/anormal intr-o galerie ca a lui DINAMO,ce inseamna si ce presupune galeria lui DINAMO,ce trebuie sa faci/sa nu faci atunci cand te afli in P.C.H.,pe scurt,sunt intr-atat de amabil incat ii pot explica fiecarui suporter cum sa fie un dinamovist model si nu numai.

Prin intermediul meu,cei care doresc pot lua legatura cu persoane importante din galerie,atat telefonic cat si pe messenger,pot stabili prietenii,pot beneficia de avantaje in viitor cum ar fi rezervarea din timp a biletelor pentru marile derby-uri.

Nu ma dau in laturi sa ajut pe oricine cred de cuviinta ca merita sincer sa aiba astfel de oportunitati.Practic,ceea ce fac acum e ceea ce facea Mihnea in trecut,cand era un liant intre suporterii din Bucuresti si cei din provincie.Nu caut sa castig ceva de pe urma acestor lucruri,pur si simplu caut sa formez o comunitate cat mai numeroasa de dinamovisti infocati,in cadrul careia sper ca in viitor sa ajungem sa ne cunoastem cat mai bine intre noi si,nu in ultimul rand,incep sa-mi iau rolul in serios,acesta fiind doar antrenamentul pentru ziua in care,inevitabil,ca vor unii sau nu,vor trebui sa ia deciziile mele in considerare.

Pentru cei care nu au inteles prea bine ultima parte e bine asa,nu are rost sa creez suspiciuni,banuieli sau sa starnesc rasete prostesti atat de devreme.Dar sa nu se mire intr-o buna zi...

...nu de alta dar acel A.G.M. din A.G.M.DINAMO. (exceptand faptul ca sunt initialele numelui meu) nu a fost inventat si pus acolo degeaba.Unii au inceput deja sa inteleaga,altii inca mai au timp destul,adevarul e ca nici eu nu ma grabesc,experienta acestor vremuri imi va fi foarte utila pe viitor si nu-mi pare rau ca inca optez pentru acumularea de experienta in dauna unei grabe ce n-ar face decat sa strice si sa darame tot ceea ce s-a cladit in timp...

Niciun comentariu: