11.01.2009

Sunt foarte...

MAHNIT:
  • ca nu foarte multi din cei ce vor intra pe blog vor citi aceste randuri,considerand ca este un articol neatractiv (daca puneam sub titlu o poza cu una in tatele goale,v-as fi starnit interesul?);
  • ca foarte putini din deja putinii care se vor incumeta sa citeasca cele scrise aici vor intelege ce vreau sa spun,vor rezona cu mine si se vor opri cateva clipe sa reflecte asupra celor scrise aici;
  • de gandul ca va veni o zi (mai devreme sau mai tarziu) cand pana si acest blog isi va inceta din existenta (cine poate stii daca peste 2,3 sau 5 ani nu va aparea o alta metoda mai antrenanta de a-mi umple timpul liber sau daca serviciul blogger.com nu se va inchide,lasandu-i pe toti cei care au blog pe platforma blogspot.com,printre care ma numar si eu,cu ochii in soare?);
  • ca din ce in ce mai putini oameni sunt interesati cu adevarat de fotbalul autohton si nu numai (fenomenul moare,incet dar sigur,orice s-ar spune....);
  • ca oricat ar ploua sau ninge,nu se poate spala sau acoperi mizeria,jegul si noroiul pe care suntem nevoiti sa-l vedem si prin care sa trecem zilnic;
  • ca mama e prea idioata pentru a aprecia felul meu de a fi altfel,in comparatie cu altii de varsta mea,si continuasa ma indemne sa renunt la principiile si standardele mele ridicate in detrimentul unui trai mai bun dobandit printr-o atitudine mai serviabila,umila si pupincurista fata de cei din jur (adica un fel de:"mai lasa si tu de la tine,mai inchide ochii,da-te si tu bine pe langa x sau y,taci si inghite atunci cand e cazul,nu mai fii asa de incapatanat si orgolios etc"...Ceea ce nu a inteles nici pana in ziua de azi atat ea cat si oricine altcineva este ca eu NU fac compromisuri pentru nimeni si nimic in lume si ca ma pis pe ei de bani!Prefer sa fiu oricand un muritor de foame demn,caruia sa nu ii fie rusine sa se priveasca in oglinda,decat un sclav cu bani!Dar nu ma mira,atat timp cat a devenit prea straina pentru mine pentru a ma mai cunoaste atat pe mine cat si felul meu de a fi...);
  • ca inca nu am reusit sa-mi indeplinesc visul meu suprem (timpul nu este insa pierdut si daca totusi voi reusi in ceea ce mi-am propus atunci nu este nici un secret ca nu ma voi mai intoarce niciodata de unde am plecat,nu ma voi mai uita niciodata in urma si voi face orice pentru a lasa trecutul,cu tot ce inseamna el,acolo unde ii este locul,adica in trecut);
  • ca niciodata nu voi reusi sa astern pe blog ceea ce imi propun in minte (pur si simplu gandurile isi pierd din consistenta atunci cand ele sunt expuse oriunde in alta parte decat in propria-mi minte);
  • ca zilele de glorie ale galeriei dinamoviste (si a fenomenulul ultras in general) au apus de mult...;
  • ca cei care au sub 15 ani si cei care se vor naste de-acum incolo nu vor avea niciodata copilaria pe care am avut-o noi,cei de 20-25 de ani,dar vor trai cu impresia ca generatia lor va fi cea mai tare si importanta (soareci prosti!);
  • ca am bagat in seama de-a lungul timpului prea multi prosti si am pierdut mult timp in compania unor oameni de care nu m-a legat nimic,cu care nu am avut nimic in comun si care,in ziua de azi acestia nu sunt decat niste "linge-cizme","pupa-curul","suge-pula","da-si-mie-o-tigara" demni de mila si dispret,totodata;
  • ca uneori,desi imi place sa cred ca am un psihic tare,pana si eu simt ca cedez (noroc ca imi revin destul de repede,mentalitatea fiind singura care ma readuce la normal si ma mentine pe linia de plutire).

SCARBIT:

  • ca multi oameni care populeaza acest glob sunt precum gandacii:misuna dintr-un loc intr-altul,se hranesc,se inmultesc,iar prin simplul lor fel de a fi nu provoaca decat sila,repulsie si dezgust;
  • pentru ca pana in prezent nu am fost inconjurat decat de oameni falsi,de la care nu ai pretentia sa fie sinceri si corecti fata de ei insisi,daramite fata de tine,vorbind la modul general;
  • de faptul ca in Romania specimene precum Alina Plugaru,Tarky,Magda Ciumac,"Nikita",Florin Salam,Nicolae Guta,Gigi Becali si multi altii sunt considerate vedete,iar romanii,natie cretina,nu se mai satura sa auda toate excrementele pe care acestia le scot pe gura;
  • ca unii chiar au impresia ca reprezinta sau inseamna ceva pe lumea asta,cand de fapt,anonimi au fost si anonimi vor fi toata viata lor patetica si obscura;
  • de tentativele multora de a iesi in evidenta si de a-si crea o imagine,prin metode penibile si total inadecvate moral;
  • cand ma gandesc ca poate in mai putin de 50 de ani tiganii si ungurii vor ajunge sa ne domine atat numeric,cat si cultural si lingvistic (cel putin,in privinta tiganilor,procesul de indobitocire in masa a romanilor a inceput deja de cativa ani buni,avand in vedere ca multi dintre noi le ascultam muzica-manelele,sau le copiem obiceiurile si comportamentul-vezi cocalarismul,un mod solid de a fi si de a exista in ziua de azi);
  • de cei care,in timp,si-au schimbat felul lor de a fi si atitudinea fata de cei din jurul lor,in timp ce eu am ramas la fel,fara cosmetizari,fara false retusuri si fara inerenta ipocrizie;
  • ca prostii se inmultesc mai ceva ca microbii,in timp ce persoanele inteligente si care chiar au ceva de spus sunt marginalizati si ironizati;
  • de aliantele,conflictele si toata curvasaria din lumea blogosferica (de asta nu-mi place mie sa ma identific cu oricine,chiar daca,inevitabil,din moment ce am un blog,in speta cel de fata,sunt blogger cu sau fara voia mea);
  • ca in ziua de azi,demnitatea,integritatea,moralitatea,onestitatea si inteligenta sunt considerate slabiciuni (nicidecum calitati) si sunt luate in deradere;
  • ca suntem o natie de "comentatori".Se comenteaza mult si prost pe toate site-urile,blogurile si forumurile,doar de dragul impresiei fiecaruia "ca are ceva important si inteligent de spus";
  • de cei care posteaza zilnic pe site-urile cu profil sportiv mesaje de gen "A.C.A.B." sau "MUIE ECHIPA X",fara nici o legatura cu subiectul (mai nasol e ca toti sobolanii astia calculatoristi,dupa ce ca n-au vazut in viata lor cum arata pe viu stadionul echipei preferate si care posteaza mesaje de genul celor exemplificate mai sus,chiar se cred mari ultrasi,in loc sa fie mai degraba preocupati de o metoda eficienta de a scapa de acnee si de visele umede ale noptii).

IRITAT:

  • de analfabetii care se cred inteligenti dar scriu "ampotriva" sau "ami place" (in loc de "impotriva" sau "imi place"),"sam-i" sau "s-ami" ("sa-mi"),"i-ti" ("iti") si exemplele pot continua;
  • ca sunt unii care sunt ferm convinsi ca ma pot controla,manipula,prosti,cand eu de fapt NU pot fi manevrat de catre nimeni si atat timp cat nu sunt dator nimanui cu nimic,nimeni nu ma poate avea la mana cu ceva;
  • ca multi se nasc si traiesc doar cu un singur scop:acela de a se hrani si se inmulti,fara nici cea mai mica dorinta sau intentie de a incerca macar (de a reusi nici nu se mai pune problema) sa faca ceva cu adevarat util pentru umanitate.Aceste persoane sunt ceea ce numesc eu "oameni care respira aerul si care fac umbra pamantului degeaba" iar din 6.700.000.000 de oameni care traiesc in prezent pe glob,fiti siguri ca sunt destui din astia pe care i-am numit mai sus;
  • de cei care posteaza zilnic pe DINAMOMANIA.net sau romanianultras,si care se semneaza cu nick-uri "periculoase",care vor sa demonstreze ca sunt atotstiutori,crezand ca fac impresie (dar care nu sunt decat niste avortati de regula cu varste cuprinse intre 12-18 ani);
  • de cei din provincie care se dau ultrasi ale uneia dintre echipele mari din Bucuresti (indiferent ca e vorba de DINAMO,Rapid sau stiaoa),dar care se "inmoaie" sufleteste atunci cand vine vorba de echipa locala (nu dam nume,nu bat apropouri spre nimeni,stim cazuri concrete,dar baieti,oricat m-ati injura,e jenant!Nu stiu cum sunt altii dar intodeauna m-a durut in pula,daca e sa vorbesc despre cazul meu,de FCM Bacau,si in afara de victoriile cu stiaoa si Rapid,n-am avut alte satisfactii mai mari ca atunci cand DINAMO surclasa Bacaul!Asadar,hotarati-va:Provincia sau Capitala?Falsilor!);
  • cand ma gandesc ca si data viitoare cand voi mai merge la DINAMO pentru vreun meci voi gasi aceiasi samantari si aceiasi "cetateni" care merita sa stea oriunde pe stadion,numai in peluza nu;
  • ca nu exista o luna din an fara ca macar un vecin sa nu-si gaureasca sau sa-si sparga peretii (sa va gauresc si sa va sparg mortii si viii cu aceeasi sete si intensitate cu care voi demolati blocul);
  • de prostii care au impresia ca viata e frumoasa,ca aerul miroase a trandafiri,ca din cer ploua cu lapte si miere iar totul este roz si catifelat (trezirea!Ceea ce traim,noi,romanii,nu e altceva decat oviata de sacrificiu,plina de greutati,compromisuri si situatii menite sa ne faca sa coboram pana la cea mai joasa treapta a demnitatii pentru a supravietui.Nu e nici pe departe soarta pe care o meritam noi,ca popor.Sau,stai!Basescu e presedinte?Rectific:ne meritam din plin destinul!...);
  • ca eu nu deranjez pe nimeni,in timp ce altii ma streseaza zilnic cu problemele,tanguirile,tampeniile lor marunte si insignifiante pentru mine;
  • ca unii chiar cred ca o sa-i bag vreodata in seama,ca o sa le acord importanta,ca o sa ma intereseze parerile lor,ca voi fi atent la ceea ce acestia spun si gandesc (bacteriilor,voi nu v-ati dat seama ca pentru mine nu sunteti decat subiectul meu zilnic de caterinca?).

Niciun comentariu: