25.01.2009

Ma "iubeste" femeile...(?!?)

Din lipsa de ocupatie (mai mult sau mai putin ca de obicei) noaptea asta am stat sa ma gandesc la diverse lucruri,amintindu-mi de multe momente mai mult sau mai putin haioase din trecutul meu.Si am ajuns la concluzia ca nu putine au fost copilele de 10-11-12 ani carora le-am cazut cu tronc,de ce,nu stiu nici eu exact.E adevarat,mie imi plac copiii,si sunt glumet si amabil cu orice baiat sau fetita care imi iese in cale.In primul rand ei ma cuceresc cu naivitatea si inocenta lor,ei ma fac sa-mi aduc aminte cu placere de perioada cand eram si eu ca ei,fara nici o grija din lume.

Probabil si eu ii cuceresc pe acestia si le devin simpatic cu nonsalanta mea,pentru ca eu nu fac distinctie de varsta (cel putin nu intotdeauna) si nu tratez cu sictir pe cei cu mult mai mici ca mine in etate.

Cat despre fetitele de care spuneam ca li s-au aprins calcaiele dupa mine,nu stiu,nu mi-am putut explica niciodata motivatia lor.Frumos nu sunt.Deci?Ce altceva?...

Uitandu-ma si pe Youtube in noaptea asta,si dand peste niste filmulete puse de mine vara trecuta,mi-am adus aminte de Carina,o pustoaica de vreo 9-10 ani:-??,care venea pe la mine in fata blocului desi nu avea cu cine sa se joace.Intr-o zi,mai mult la caterinca,am pus-o sa ma caracterizeze pe mine si pe inca 3 prieteni de-ai mei.Retineti ca (si aici am ras cu lacrimi revazand filmuletele) pe toti ii face in fel si chip numai pe mine ma elogiaza cu apelative de gen:"print" si "frumosul frumosilor".:))Ce ti-e si cu copilaria asta...

Niciun comentariu: