13.01.2009

Cum trebuie sa ne educam copiii

Majoritatea celor dintre noi,suntem inca prea tineri sa ne gandim la a ne intemeia o familie (la categoria asta ma incadrez si eu).Si totusi,sunt convins ca toti ne dorim sa avem intr-o zi copii,indiferent de varsta pe care o avem in prezent.Eu am spus-o de fiecare data cand am avut ocazia:mi-as dori sa am 2 baieti,pe care sa-i transform in 2 pitbulli umani,adica sa le ofer o educatie cat mai pur-dinamovista cu putinta,in ceea ce priveste fotbalul.Cel mai probabil,voi lasa aceasta dorinta sa se implineasca pe undeva,dupa ce voi implini 30 de ani,pana atunci insa mai este.

Si se stie,una dintre cele mai dificile sarcini pe care o poate avea un proaspat tatic,este aceea de a-i insufla si oferi copilului sau educatia potrivita.E o misiune usoara un astfel de lucru?...

Despre Ianis,cel mai dulce dinamovist,am mai scris si in articolul din 10 august 2008 (adica aici=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/08/cel-mai-dulce-dinamovist.html) si se pare ca,cel putin in ceea ce priveste echipa cu care ar trebui sa simpatizeze si pe care sa o sustina a fost bine pregatit.Cel mai important lucru,daca aveti baieti,este sa ii invatati sa spuna cu cat mai multa convingere orice lucru,in asa fel incat sa le fie inoculat si bine implementat spiritul de invingator si de superioritate in suflet si gandire.Ca in cazul de mai jos:Ianis e cel mai simpatic pui de dinamovist pe care l-am vazut vreodata si imi doresc cu ardoare sa ii fac si pe copiii mei sa invete aceleasi lucru cand ii voi avea si cand vor fi de varsta lu Ianis.

Asta a fost la categoria dinamovisti-baieti,dar ce se intampla daca aveti fete?Pai,nu e mare diferenta.Solutia e urmatoarea:Asadar,dupa cum vedeti,indiferent ca veti fi parinti de fete sau de baieti,puteti sa ii faceti dinamoviste si dinamovisti fara mari greutati,daca doriti cu adevarat acest lucru!Si nu uitati:micii "catelusi" de azi,vor fi "cainii" adevarati de maine!Poporul dinamovist are nevoie de orice tanar vlastar care se aseamana cu copiii vazuti in filmuletele din acest articol!;)

Niciun comentariu: