07.01.2009

Ajutati-l pe nefericit...

Ma gandesc la urmatoarea chestie:sunt fete in Sibiu?Si daca da,atunci,ele sunt cat de cat frumoase si simpatice?Intreb si eu,nu de alta dar un sibian de-al vostru mi-a cerut ieri seara sa ii dau id-uri de fete,desi i-am spus ca sunt din Bacau.Bineinteles ca in loc de id-uri i-am dat ignore,dar ma gandeam:chiar daca i-as fi dat,ce putea sa rezolve cu ele daca erau,ca si mine,din alt oras decat cel in care se afla el?Si inca ceva:cat de disperat tre' sa fii sa apelezi la astfel de chestii?

dudu_dinamovistul (06.01.2009 19:49:53): de unde esti

A.G.M.DINAMO. (06.01.2009 19:50:14): bacau,tu esti din sibiu din kte vad

(Da,pentru ca se semnase la id "Ovidiu Sibiu",dar dupa ce i-am dat ignore,bineinteles ca la arhiva imi apare doar id-ul lui).

dudu_dinamovistul (06.01.2009 20:12:57): ai id de pizde

Deci,lucrurile sunt simple:daca aveti niste id-uri de "pizde" si pentru el,va rog sa-l ajutati si sa bagati in lista id-ul "dudu_dinamovistul".Sau,puteti sa-i recomandati sa-si faca o laba,nu stiu,las la alegerea voastra...

Niciun comentariu: