15.01.2009

V-ati intrebat vreodata daca nu cumva...

...avem o tara dupa chipul si asemanarea celor care o guverneaza???

Stiti ca mie nu-mi place sa vorbesc sau sa scriu despre politica,dar de asta asta am sa fac o mica-mica exceptie,pentru ca aseara ma uitam la "Sinteza zilei" pe Antena 3 (regret,dar la ora aia nu gasisem o alternativa mai buna,iar eu sunt obisnuit ca televizorul sa fie deschis non-stop,pentru ambianta fonica),deci,cum spuneam,ma uitam aseara la emisiunea mai sus-numita,in care invitat era,printre altii,Victor Ciorbea,fost prim-ministru al tarii in perioada 1996-1998,si uitandu-ma la acest specimen esuat al naturii,ma gandeam daca nu cumva,starea natiunii si halul in care am ajuns noi,ca popor,nu se aseamana pe undeva cu chipul acestor monstrii care au stat in fruntea Romaniei de-a lungul celor 2 decenii de la Revolutie...

Mai jos am sa va prezint cateva imagini cu cativa dintre fostii sau actualii oameni politici pe care eu ii antipatizez cel mai mult si care mi se par mie cei mai putin placuti la vedere...Concluziile le las la latitudinea voastra si va garantez ca pozele nu sunt trucate,in cel mai nefericit caz,ele vi-i arata pe respectivii "domni" prinsi nepregatiti in fata camerelor de filmat...
------------------------------------------------------------------------
Victor Ciorbea:

Nu,poza este cat se poate de reala.Asa arata (omul?) asta in realitate.Va dati seama ce impresie a facut in tarile straine pe care le-a vizitat cat timp a fost primul ministru al Romaniei in perioada 1996-1998?Probabil omologii lui din alte tari nu stiau daca atunci cand au dat mana cu el,au dat mana cu un roman sau daca extraterestrii au aterizat pe Pamant...
Theodor Stolojan:

Intotdeauna mi l-am inchipuit pe nenea asta ca fiind un fel de Frankestein.Ii mai lipsesc 2 suruburi in gat si cicatricile de rigoare pe frunte si fata.A fost si el prim-ministru al Romaniei in perioada 1991-1992,dar va ramane cu siguranta in istorie pentru mandatul sau de doar 5 zile,intre 10 decembrie 2008-15 decembrie 2008,cand a renuntat la functie,dupa ce initial acceptase propunerea lui Traian Basescu de a prelua acest post.Om mai ciudat ca asta nu prea mi-a fost dat sa vad la televizor,ca in viata reala chiar nu mi-as dori sa-l vad.Sunt prea tanar pentru a muri de infarct!...
Calin Popescu-Tariceanu:

Il stiti,e cel care a guvernat tara in ultimii 4 ani.Intotdeauna l-am asimilat pe Tariceanu ca fiind un mic Hitler,un nazist 100% dupa infatisare.Pai uitati-va la el,ii mai trebuie o mustata "a la Fuhrer" si sa faca salutul nazist cand merge pe strada.Ca privirea cu siguranta o are precum a unui arian...
Traian Basescu:

E presedintele tarii,domnule,ha-ha-ha,cum sa nu-l stiti?E cel care chiar in aceste zile incearca sa modifice Constitutia Romaniei,transformand-o in propria lui carte de anecdote dupa bunul plac.Mi-e greu sa cred ca mai exista inca romani care nu si-au dat inca seama ca Basescu calca incet-incet pe urmele lui Ceasusescu,dupa metodele de conducere pe care acesta le dezvolta si pe care vrea sa le puna in aplicare.Si ma gandesc cu groaza ca spre sfarsitul acestui an,romanii ar putea fii intr-atat de prosti incat sa-l voteze din nou,pentru inca 5 ani in functia suprema in stat...Poza de mai jos e intr-adevar,capturata intr-un moment mai delicat,dar nu va lasati inselati:in viata reala presedintele se uita la fel de crucis,poate din cauza asta toate lucrurile din Romania merg ca...Doamne,iarta-ma!Amin...
Gigi Becali:

Am lasat la sfarsit ceea ce era mai bun.Omul asta a candidat la presedintia Romaniei acum 4 ani si 2 luni si slava,Domnului,romanii nu au fost chiar ultimii idioti incat sa-i ofere puterea de a stapani aceasta tara.Momentan,ciobanul a intrat intr-un con de umbra si practic,se indreapta spre anonimatul in care merita sa se zbata.Voi vi l-ati imagina pe omul asta vorbind chestiuni importante cu Barack Obama sau Dmitri Medveev,presedintii primelor 2 puteri ale lumii,S.U.A si Rusia?...

Niciun comentariu: