28.01.2009

Si animalele se imbata!:)

Recunosc ca ideea de a face acest articol mi-a venit dupa ce am vazut filmuletul pe care vi-l voi prezenta mai jos pe multe bloguri.De fapt,tocmai pentru ca filmuletul este amuzant publicarea lui s-a transformat intr-un "viral"."Viralul" este acel tip de subiect dezbatut pe multe bloguri.E ca un fel de stire preluata de tiate posturile de televiziune...

La cine am vazut insa prima oara acest video nu am sa spun ca nu vreau sa fac reclama nimanui ca nu vrea sexul meu,asa cum,sunt foarte sincer cand spun ca nici mie nu vreau sa mi se faca nici un fel reclama,motiv pentru care ii rog pe aceasta cale pe Radu din Bacau si pe Sandra din Targoviste,daca vor citi aceste randuri,sa ma scoata din bloggroll-urile lor pentru ca nu e cinstit ca ei sa ma aiba la ei in bloggroll in timp ce eu nu ii am pe ei.Iar eu nu ii am pe ei pentru ca nu imi place sa am un bloggroll.Aaaaa,mi s-a mai spus ca am un obicei prost de a ma lungi cu vorba si de a ma lansa in fraze interminabile.Pai,tot ce se poate,cine are chef sa citeasca,bine,cine se plictiseste,jeeet de pe blogul asta ca nu am chef de toti plictisitii!

Bun,back to the subject!Treaba sta in felul urmator:"marula" este un fruct ce creste in Africa si care seamana cu un fel de mar ca aspect si are o forma oarecum ovala asemanantoare unui kiwi.Cand fructele se coc prea tare,ele cad din copaci si fermenteaza datorita compozitiei ridicate de alcool.Multe dintre animale consuma aceste fructe si dupa cateva ore incep sa fie ametite datorita alcoolului din fructele intrate in stare de putrefactie.Oamenii folosesc acest fruct pentru a produce "amarula",o crema de lichior delicios,cu un subtil gust de caramel.

Iata ce patesc animalele cand mananca "marula":

Niciun comentariu: