28.01.2009

Echipamentul de joc al lui DINAMO din ultimii ani si un site foarte util (cel putin pentru mine)...

Tot penduland pe Google,in cautarea stemelor echipelor cu care vom juca meciuri amicale in aceasta iarna,am dat peste un site care imi va fi de foarte mare folos in crearea acelor afise cu super-derby-uri,in sensul ca pe acel site se arata si echipamentul de joc al formatiilor respective.Si mai jos veti vedea o mostra cum arata acest site,dar pana atunci sa va dau link-ul: http://www.colours-of-football.com/. Puteti vedea acolo cum aratau echipamentele de joc ale unor echipe precum MILAN,Barcelona,Real Madrid,Manchester,Liverpool oricare alta echipa puternica in urma cu cativa ani buni si pana in prezent.Pe site sunt prezente toate campionatelel din Europa,plus altele de pe alte continente.La noi,adica la pagina cu campionatul romanesc,nu sunt prezentate toate echipele,doar astea mari,plus CFR Cluj,Otelul Galati si Poli Timisoara.
Si ca tot veni vorba despre DINAMO,am putut vedea pe acel site cum aratau echipamentele din 2001 si pana in 2008.Adica cum s-au schimbat ele de-a lungul acestor ani.Eu oricum mai tineam minte cum arata pentru ca am prins acele vremuri,dar pentru cei curiosi sau mai tineri dintre dinamovisti,va voi arata mai jos 2 poze despre cum aratau aceste echipamente din 2001 incoace.
P.S.:Stiu ca mi s-a mai spus de "n"-ori sa nu mai pozez cu telefonul mobil monitorul pentru ca apar acele cute,ci sa folosesc "print screen-ul".Prieteni,credeti-ma,am incercat.NU MERGE!Si pana la proxima ocazie cand imi voi lua un alt monitor LCD,pozele vor iesi la fel de naspa cum au iesit din decembrie incoace...

Niciun comentariu: