01.01.2009

PUNCT SI DE LA CAPAT!

...E foarte greu sa-mi gasesc cuvintele in acest inceput de an...Nu ma intelegeti gresit,m-am trezit de mult din betie,doar ca...Nu stiu,gandurile par sa fi ramas inca mahmure...Probabil ati avut un Revelion mult mai frumos ca al meu,unul pe care l-ati constientizat mult mai lucid ca mine,din moment ce,asa cum planuisem,am baut pur si simplu pana nu am mai realizat ce se intampla in jur.

Chiar nu imi amintesc unde-am fost ieri seara,ce-am facut si cu cine am petrecut miezul noptii.Imi amintesc doar ca azi dimineata,pe la vreo 5:30,m-am trezit in patul meu,inca imbracat cu hainele de-afara,cu o puternica durere de cap,care a trecut dupa vreo 8 pastile...Aaa,si parca la un moment dat,inainte de asta,auzisem niste bubuieli puternice si o avalansa de culori ce se insirau sub ochii mei mai mult inchisi decat deschisi.Probabil atunci fusese momentul intrarii in 2009...Mai mult de atat,totul e de un zero absolut.Dar plm,atat timp cat m-am trezit la realitate fara sa ma doara falcile sau fundul,inseamna ca a fost bine,am scapat si anul asta.

Nu am vorbit cu nimeni azi de pe la mine din zona,mi-am inchis telefonul,pe messenger am stat numai pe invizibil si nu am intrat in vorba cu nimeni.Pur si simplu nu am avut chef de nimic.De fapt,nici de articolul asta nu prea ma leaga o mare simpatie,dar,e prima zi a anului,si macar cateva randuri pot sa scriu si eu cu privire la ce astept de la 2009 si cum vad intrarea in acest an.

Ieri,le-am trimis mai multor dinamovisti,atat pe messenger cat si pe telefon,urmatorul mesaj:

"O primavara in care sa avem un retur senzational,si in special,in care sa obtinem victoria in ghen(ce)a+o vara intreaga in care sa ne bucuram de titlul 19+o toamna remarcabila in Liga Campionilor+o iarna in care sa stam,ca si in prezent,pe locul 1 la final de tur=un 2009 de exceptie pe care vi-l doresc atat voua cat si tuturor dinamovistilor de pretutindeni.BONUS:multa sanatate,mult bani,multa bucurie si fericire pe care sa le impartiti alaturi de familie si prieteni,si nu in ultimul rand,cat mai multe satisfactii in alb-rosu alaturi de DINAMO!LA MULTI ANI TUTUROR CAINILOR ADEVARATI!

Cu dinamovism,

A.G.M.DINAMO."

Daca s-ar implini cele scrise mai sus,cu siguranta 2009 va fi un an superb pentru mine,fie doar din punct de vedere fotbalistic,ca in rest,nu prea se prefigureaza a fi cine stie ce.Cel mai frumos mesaj pe care l-am primit,un fel de "Plugusor "in varianta dinamovista,deci tot cu tenta sportiva,a fost (curios,dar adevarat) de la Adi Blondu' de la Mad Men,si pentru ca mi-a placut asa de mult,am sa-l fac public aici:

"Aho,aho,caini si spartani/
Si toti ai lui DINAMO fani/
Sa traim,sa-ntinerim/
Sanatosi cu toti sa fim/
P e stelisti sa ii muim/
Timisoara...sa stea in "C"/
Singura ca tarfele/
Sa fim la meciuri in vana/
Pe olteni sa-i luam in pula/
S-avem parte de multi bani/
Sa dam muie la tigani/
Sa traim asa cum stim/
Pe spurcati sa-i umilim/
La anu' strangem cureaua/
Pan' la moarte MUIE steaua!".

Despre 2009 ce pot sa spun?Va fi un an greu,din mai multe puncte de vedere,si nu neaparat financiar.Stiu ca urmeaza un an mai obositor,mai incarcat de intamplari si evenimente ca precedentul,si nu-mi doresc decat sa urmez aceeasi linie ascendenta pe toate planurile care a inceput sa prinda contur inca de la jumatatea anului deja trecut.Pentru mine va fi un an crucial,pentru ca am expectante mari,uriase chiar,atat de la 2009 in sine cat si de la mine insumi.Iar mai departe,de la mine insumi cat si de la cei din jur,astept in acest an mai multe fapte si mai putine vorbe.

Sper ca in 2009 sa stiu sa imi dozez mai mult timpul in crearea unor lucruri constructive si cu adevarat importante.Despre deciziile si felul de a gandi,lucrurile raman aceleasi:voi continua sa fiu cat mai antipatic fata de cei ce nu ma leaga absolut nimic,cu care nu am nimic in comun,voi continua sa tratez cu indiferenta persoanele care nu imi aduc nici un beneficiu,nici macar moral,voi incerca sa iau decizii mult mai incisive si directe (fie si putin riscante),in ceea ce priveste planurile de viitor.

Despre blog,aici lucrurile sunt cat se poate de simple:pot promite fara nici o ezitare ca va fi un an de-a dreptul nebun,in care se va lucra mai intens si cu mai mult spor ca pana acum,calitatea si diversitatea articolelor se va imbunatati si mari,iar blogul insusi isi va castiga un loc in inimile si credibilitatea celor care il vor vizita.

La final,stiu ca va fi un an zbuciumat si cu multe necunoscute,cu multe situatii inedite,dar sunt increzator ca,per total,va fi un an daca nu neaparat mai bun ca 2008,atunci macar mai incitant prin desfasurarea evenimentelor ce vor avea loc in viata personala.Promit ca voi scrie mai mult si mai multe despre mine (si asta nu neaparat pentru cititori,ci chiar pentru mine) si ca voi vedea si cunoaste mai multe locuri si persoane ca in anul recent finalizat.Despre DINAMO si P.C.H.,ramane cum am stabilit:se apropie din ce in ce mai tare ziua cand voi fi printre voi,stimati bucuresteni,si atunci veti intelege si vedea cu adevarat ce pot si de ce sunt in stare cand vine vorba de DINAMO!

Gata,de azi,lucrurile reintra in normal si sa ne ajute Cel de Sus sa ne fie bine in aceste vremuri de restriste.Ca o incheiere,sa ne inveselim putin si,daca imi permiteti,am sa va sorcovesc cu cea mai mare placere:

"Sorcova,vesela/
Sa-i dam muie lui stiaoa/
Si acum,si tot anu'/
Sa moara gigi ciobanu'/

Sa-ndoim lemnu' si fieru'/
Pe echipa lu' oieru'/
Pe spurcati sa-i umilim/
Mereu sa-i macelarim/

Sa-i pandeasca raul/
Sa-i bata si Buzaul/
"DREPTATE" inc-o data/
stiaoa RETROGRADATA!/

Si in anul ce-am intrat/
Muie celor ca Mailat/
La olteni si banateni:/
Sa ramana niste nimeni/

Pe final de uratura/
Mai am doar un singur dor/
Sa luam noi campionatu'/
Restul sa le lasam lor/

A.G.M.-ul din Bacau/
Va doreste s-aveti parte/
De un an dinamovist/
Asa cum scrie la carte!"

PACE,SANATATE SI IUBIRE !

LA MULTI ANI !!!

Niciun comentariu: