03.01.2009

Dorinte pentru 2009

Pentru DINAMO:
  1. titlul de campioana;
  2. sa plece turcu;
  3. mai putine scandaluri si certuri intre jucatori-antrenor;
  4. mai putine ciori in lot;
  5. mai multi suporteri in tribune;
  6. victoria in primavara in ghencea;
  7. mai putine vorbe,mai multe fapte din partea jucatorilor (ca de la actionari nu am pretentii);
  8. la Cupa Romaniei nu ma gandesc acum asa ca,eventual,daca vom castiga campionatul,sa invingem si in Supercupa;

Pentru P.C.H.:

  1. revenirea N & G-ului ca brigada dominanta in peluza;
  2. stingerea conflictelor interne din N & G;
  3. stingerea conflictelor dintre brigazi;
  4. mai putini samantari si pseudo-suporteri care ne fac de ras in peluza;
  5. o atitudine mai virulenta la adresa actionariatului;
  6. coregrafii reusite;
  7. o autoritate mai mare pentru "Tinta" atunci cand da tonul la galerie (saracu', cred ca se simte si el naspa cand vede ca nu prea mai canta nimeni la meciuri);

Pentru mine:

  1. mai multe deplasari la DINAMO;
  2. ziua mea de nastere si revelionul 2009-2010 sa le petrec la DINAMO;
  3. mai multe bucurii si satisfactii prilejuite de echipa de club;
  4. sa ating cifra de 30 de fulare cu DINAMO (momentan am 22);
  5. sa-mi treaca,printre altele,tampita asta de durere pe care o am din cauza maselei de minte;
  6. sa-mi spuna si mie cineva pana la urma ce am facut de revelion:-??;
  7. sa nu ma mai deranjeze toti prostii care m-au deranjat in 2008,atat la telefon,pe messenger,cat si in viata reala;
  8. sa nu mai fiu copiat la unele lucruri,in special,cele ce tin de DINAMO;
  9. sa am inteligenta necesara de a renunta la a mai baga in seama toti taranii si pe toti aia care se dau suporteri d-aiurea;
  10. o recunoastere mai esentiala in cadrul P.C.H.;
  11. mai multa liniste,pozitivism in ganduri,stare de spirit boema;
  12. mai multa seriozitate cand abordez unele situatii;
  13. sa nu bata criza economica atat de tare prin buzunare:));
  14. o viata sociala ceva mai activa decat in 2008;
  15. mai multe lucruri facute,mai multe locuri vizitate;
  16. mentinerea atitudinii "toleranta zero,fara compromisuri",adoptata in 2008;
  17. o incisivitate sporita in raport cu cei din jur;
  18. folosirea timpului liber cat mai eficient si in scop constructiv;
  19. mai mult calm si noncorformism;
  20. pana la urma...un 2009 mai bun ca 2008 (chiar daca,din unele puncte de vedere,acest lucru pare ca si imposibil)...

VOI?Ce va doriti de la acest an???

Niciun comentariu: