28.01.2009

Cateva ganduri in cateva randuri...

  1. Mai in gluma,mai in serios,am inceput deja sa ma gandesc la meciul cu Rapid de pe 4/5 aprilie.De fapt,cam asa ma ia pe mine nebunia,cu vreo 2 luni inainte.Daca nu se intampla nimic neprevazut,voi merge la acel meci si chiar ar trebui pentru ca am de rezolvat si anumite treburi la DINAMO si mai ales e prima oara cand voi merge la un meci DINAMO-Rapid.Plus ca,va fi meciul cu numarul 100 dintre cele 2 echipe in campionat.Deci e un moment jubiliar pentru fotbalul nostru,asta pe langa faptul ca meciul in sine e un eveniment major...
  2. Am stat si m-am gandit serios la faptul ca nu stiu cum o voi scoate la capat cu ceea ce mi-am propus daca meciul va pica sambata,4 aprilie.In ziua aceea blogul va implini fix un an si as dori sa fac ceva special in acea zi,ori,daca meciul va fi sambata,nu se mai pune problema sa mai am timp de altceva pentru ca,dupa orele diminetii voi fi plecat deja cu trenul iar in putinele ore din noapte va trebui sa ma odihnesc.
  3. Daca totusi meciul va pica duminica,5 aprilie,ceea ce imi doresc enorm,ar fi cel mai bine,din punctul meu de vedere.Voi avea un program mai lejer,voi avea timp sa sarbatoresc si un an de blog si pe 5 aprilie se implinesc 3 ani de cand sunt amic cu Mihnea.Iar daca merg la meci si meciul va fi in acea zi e bine pentru ca se anunta cu o mica bauta in cinstea amicitiei noastre,iar daca ar mai fi sa mai invingem si in meci,deja va fi o noapte imbibata in alcool.Oricum,acele zile se anunta foarte incarcate si pline de neprevazut!...
  4. Schimbam subiectul si ajungem la filmuletul ala din articolul de mai jos,anume "Ma "iubeste" femeile"...Am ramas placut surprins ca au fost totusi cateva persoane care s-au incumetat sa se uite la acel video.Mai mult,Mara din Mures si Maria din Pitesti chiar au laudat-o pe fetita din filmulet,Carina.Nu stiu ce s-a mai intamplat cu ea ca nu am mai vazut-o de mult.Poate s-a mutat:-??...
  5. M-am uitat luni seara la Sport.ro la "Specialul" de la ora 22:00,unde invitat a fost Cristi Borcea.Nu stiu cine naiba m-a pus.O ora intreaga porcica n-a facut altceva decat sa ma plictiseasca cu vesnicele lui baliverne si sa se hilizeasca cu Porumboiu de la Vaslui.In rest,nimic concret,nimic despre stadion,despre echipa.A fost o emisiune asa,la caterinca,cum insusi porcea e o caterinca de caracter si personalitate de la care nu ai ce pretentii sa ai in ceea ce priveste DINAMO...
  6. Nu stiu ce am de la o vreme ca ii visez aproape zilnic pe fostii mei colegi din generala.Ma tot visez ca sunt in clasa si altele.Nu stiu ce poate sa insemne,dar trebuie sa fie ceva,mai ales ca eu cred in vise pentru ca de multe ori au avut legatura cu realitatea si e dovedit stiintific ca au semnificatie cu trecutul sau viitorul fiecaruia dintre noi.Chiar ieri noapte m-am visat iar la scoala.Dar nu e prima oara cand un anumit fel de vis se repeta obsesiv.Pana de curand tot visam caini care veneau sa ma muste sau sobolani multi.Ma astept ca odata cu apropierea meciului cu Rapid sa visez iar trenuri,cum patesc de obicei.Aaa,ca tot visez ca sunt din nou la scoala.Chiar ieri am vazut-o pe fosta mea invatatoare,doamna Laura Ungureanu,trecand prin fata blocului meu,si,pentru cateva clipe,parca toata viata mea de elev in clasele I-VIII s-a derulat in fata ochilor.Cine stie cum se vor finaliza visele astea cu scoala,cert e ca in ultima vreme ma gandesc tot mai mult la acele vremuri cand eram elev,pentru ca si lumea era cu mult mai diferita fata de cea de astazi si nu sriu,asa sunt eu,imi aduc mereu aminte cu placere de vremurile cand nu erau atatea lucruri complicate ca in prezent.Oare sunt prea tanar ca sa am astfel de nostalgii?...

Niciun comentariu: