01.02.2009

In sfarsit,am descoperit metoda "print screen"!\:d/:))

Satul sa mai fac poze la monitor cu telefonul mobil,m-am strofocat din greu ieri pana sa realizez cum sa bag pozele de la "print screen" direct pe blog.Nu stiu cum e la altii,si poate asa trebuia sa fac de la inceput dar nu mi-a spus nimeni,cert este ca atunci cand faceam "print screen" si apoi o salvam de la "paint",pur si simplu nu se upload-a pe blog!Atunci m-am gandit la o gaselnita...Si repet,poate asa ar fi trebuit sa fi facut de la bun inceput.Am download-at o poza de pe net,cu rezolutia monitorului,adica 1024 x 768,am facut "print screen" iar apoi imaginea de la "paint" am suprapus-o peste poza respectiva,facand in acest fel compatibila descarcarea ei pe blog...Asadar,cu ceva intarziere,anunt fericit ca va voi prezenta pe viitor multe lucruri care se perinda pe desktop-ul meu de-acum inainte.Pana atunci insa,voila,asa arata prima poza de tip "print screen" ce am putut sa o descarc aici,pe blog:

Niciun comentariu: