23.02.2009

Unul din fostii mei colegi de liceu a ajuns pe Youtube (jur ca habar n-aveam ca e asa de "talentat"!).Doamnelor si domnilor,vi-l prezint pe Pardalian!

(Nu,pe bune acuma,chiar asa il cheama:Stoica Pardalian.Lesne de inteles ca e tigan...Sau a fost,ca cineva spune ca a murit la sfarsitul lui 2008,fiind gasit de politie inecat nu stiu in ce garla.Naspa daca e adevarat:(.Dar,ca sa ne mai destindem putin,ca sa ne "simtem" bine,sa-mi spuna cineva:in timp ce toti tiganii ii imita pe guta,salam,adi de vito,ati mai vazut tigan care s-o imita pe Nicola?:))=))

In vara lui 2001,cand am terminat clasa a VIII-a,am decis sa iau o pauza,de fapt,o vacanta mai lunga decat cea de 3 luni prevazuta.Si am luat o vacanta luuuuunga de tot.De vreo 4 ani!Inainte de asta insa,am dat examenul de capacitate in 2003,pe care l-am luat din prima si fara emotii (mai trebuie sa repet faptul ca m-am lasat de scoala din plictiseala si nu pentru ca nu eram apt pentru asa ceva?).

Dupa examenul din 2003,pe care l-am dat la jumatatea vacantei de 4 ani mai sus pomenita,am mai stat 2 ani la umbra patului.Finalmente,m-am decis sa ma reintorc la scoala,urmand sa intru la liceu.Am intrat la Liceul Economic din Bacau,unul acceptabil si situat in centrul Bacaului,asta ca sa nu creada cineva ca ma duceam in nu stiu ce comuna ca sa invat.Evident,luand o pauza asa de mare de la studii,n-am putut sa ma inscriu la cursurile de zi,ar fi fost aiurea eu sa fi fost a IX-a la varsta de 19 ani,iar toti colegii mei sa fii avut 15 ani,chiar daca as fi fost tatal tuturor din clasa.

Ca mine au mai fost si altii,astfel ca s-a infiintat o clasa de "genii" special pentru noi,astia mai "speciali".Ooo,credeti-ma,poate nu eram cel mai normal de acolo,dar cu siguranta ma numaram printre cei care au mai trecut si pe-acasa in ultima vreme.

Am fost 14 de toti.Nu,nici unul nu era vreun criminal evadat din inchisoare sau vreun traficant de droguri,numai ca eram o clasa in care bizareriile si diferentele dintre noi,colegii,se tineau lant si erau vizibile de oriunde.Plus ca,din aia 14 cati eram,eu eram ante-penultimul ca varsta,in rest,toti erau trecuti de 25 sau 30 de ani si aveau familie,copii...Pai sa vedem ce "vedete" erau:
  1. Un coleg care mergea cam ciudat (nu garantez ca era hetero) si mereu se plangea ca are datorii si mai nu stiu ce;
  2. O mama de vreo 26 de ani care isi tinea copilul de 2 ani numai in spitale,desi copilul nu suferea de nimic;
  3. O taranca obosita care se gudura in fata profesorilor pentru note;
  4. O femeie de vreo 24 de ani care era gravida (ca la sfarsit de an scolar era deja in 8 luni si daca se mai prelungea anul scolar cred ca nastea in clasa) care era maritata cu un pakistanez si cand vorbea la telefon cu el vorbea cand romana,cand pakistaneza,cand engleza;
  5. Un coleg care avea vreo 27 de ani si era cam ingamfat si plin de sine iar prietena lui era profesoara de sport in liceu (si ce bunaciune!);
  6. Colega mea de banca lucra la morga si ne povestea cum dezbraca mortii si cadavrele si ii pregateste pentru autopsie;
  7. O tuta de vreo 25 de ani care era in lumea ei si care nu stia sa desparta in silabe cuvantul "cerneala",scriind,in teza "ce-r-n-ea-la"!Vorbesc serios!;
  8. Un popa de vreo 33 de ani care venea imbracat in straie preotesti si ii suna telefonul mobil in ora si era si el cam analfabet,si,virgin fiind,ne povestea cum se abtine el de la placerile carnale si ne dadea sfaturi cum sa ne abtinem de la sex (sa se abtina ma-ta mai degraba,popica!)...

Deci va dati seama cine mi-au fost colegi la liceu?Si totusi,ne-am avut ca fratii si surorile,nu ne-am certat intre noi,astia mai mari ne-au dat sfaturi de viata noua,astora mai mici,cand ieseam in pauze la fumat,ieseam absolut toata clasa...Cel care mi-a atras atentia insa inca din prima zi a fost Pardalian asta de care va pomenisi in titlu.Mi-a starnit zambetul din prima zi pentru ca a venit cu vreo 2 ghiozdane si 3 plase pline de manuale si caiete,de parca isi prezenta romanele pe care le-a scris.Si nu,nici nu le adusese pentru maculatura.Pur si simplu asa credea el ca e bine si face o impresie buna.Saracu',cred ca aveam vreo 15 kile de carti la el pe care le cara zilnic.Altminteri,in viata reala,era un simplu angajat la Regia de Salubrizare Bacau,adica matura strazile,aduna gunoaiele si cam atat.

Dupa doar un an,in vara lui 2006,i-am pupat pe portofel pe toti si i-am lasat sa se duca cu Domnul.Eu aveam alte prioritati,numai de scoala printre personajele descrise mai sus nu aveam eu chef...

Anul trecut,tot cautand filmulete "funny" pe Youtube,am dat peste unul cu Pardalian.WTF?Era singurul coleg pe care il vedeam in 2 ani si ceva de cand am lasat liceul.Zic,hai sa vedem ce scoate tiganu' pe gura,de tot a ajuns pe Youtube.Rezultatul?Sub asteptari...Iata dovada:

Nu stiu cum naiba a evoluat asa de tare intr-un timp asa de scurt,ca in anul in care am fost colegi nu l-am auzit nici sa cante si nici sa faca precum vaca...In fine,iata si alte filmulete cu Pardalian,acest Nicola in varianta gay (sau un Tarky mai tuciuriu):Aici,in timpul muncii:Si totusi,cainii comunitari il simpatizau:

Niciun comentariu: