15.02.2009

Cateva ganduri in cateva randuri...

  1. Am ajuns intr-un punct critic unde pot spune cu sinceritate ca nu mai fac fata cu blogul asta,pur si simplu sunt prea multe subiecte pe care as vrea sa le detaliez si sa le afisez aici,dar toate astea,combinate cu lucrurile ce se intampla in cotidian,nu imi mai lasa loc si repaos pentru nimic...Multe dintre articole au fost amanate si programate pentru zilele astea...Ce va fi in zilele urmatoare nu stiu,cert e ca nu pot sa o tin mult in ritmul asta...

  2. Maine DINAMO disputa 2 amicale:mai intai,de la ora 11:00,cu bosniacii de la Slavia Sarajevo,apoi,de la ora 17:00,cu rusii de la Amkar Perm.Ambele partide vor fi transmise in direct de GSP TV,dar 2 amicale intr-o singura zi inseamna,automat,de 2 ori mai multa munca cu privire la cat mai multe detalii despre cum s-a desfasurat aceste meciuri...

  3. Nu e nici un secret ca luni este de departe cea mai incarcata zi a saptamanii aici pe blog.De fapt,fara nici o exagerare,maine sunt programate sa apara nu mai putin de 10-15 articole!...

  4. Nu am sa inteleg niciodata cum,la fotbal,atunci cand se inscrie,in loc sa strige "gol" cum striga lumea normala,germanii in schimb striga "tor" iar francezii urla "but".Tarani cocliti:))...

  5. Despre scandalul de la DINAMO cu Tamas nu am sa mai scriu,n-ar avea rost,au scris-o deja (in stilul lor de cacao) ziarele de sport,inflorind cat au putut si bagand tot felul de minciuni in poveste...

  6. Nu stiu in ce masura voi mai posta pe ziua de azi ceva,dar dati si voi un semn de viata...Spuneti ce va place si ce nu va place din rubricile blogului ca sa imi mai usurati si mie treaba!V-am :* pe toti si s-aveti o duminica placuta!

Niciun comentariu: