09.02.2009

Uite de asta nu-mi plac mie taranii...

In timp ce unii chiar nu au ce manca,sau daca mananca,meniul zilei e format din paine cu franzela iar ca desert mamaliga,altii posteaza pe blogurile lor ce mananca.Penibil si cel putin specific unui om ce se trage din mediul rural.Exemple:Despre posesorul blogului de mai jos,care isi imortalizeaza farfuriile cu mancare nu am sa spun cine este.Se stie politica mea:
  • nu facem reclama (mai ales);
  • nu injosim respectivul in ultimul hal (desi imi surade ideea);
  • nu vrem sa cream polemici (e blogosfera plina de mizerii din astea incat chiar nu vreau sa am de-a face cu astfel de lucruri).

Hai doar sa spunem ca omul cu pricina e ziarist la un cotidian local de aici din Bacau,are o oarecare notorietate si e un om in toata firea.Si nu ma sfiesc sa recunosc ca ii citesc blogul cu regularitate,pentru ca in cea mai mare parte a timpului ofera informatii utile cu privire la evenimentele ce au loc in Bacau.Tocmai de asta ma si surprinde atitudinea si optiunea de a poza din cand in cand ce baga la stomac.E chiar de-a-mpulea.

Da,e drept si foarte corect:e blogul lui si posteaza ce vrea sexul lui,asa cum si eu fac la fel aici,dar,trebuie sa existe anumite limite ale decentei si ale bunului simt.Cu astfel de articole nu se face blogging!

Aaa,ca sa va reamintesc inca un motiv pentru care mi-e sila de lumea asta a blogurilor (denumita pompos "blogosfera") va redau inca un link care sa va lumineze de ce tot mai des vreau sa ma retrag dintr-o lume din care nu vreau sa fac parte atat timp cat acea lume (adica cea a blogurilor) e populata de tot felul de papagali si sateni.Va mai aduceti aminte?Link:http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/11/dasunt-curve-si-printre-bloggeri.html.

M-am intrebat atunci si ma intreb si acum:cat de rupt de foame trebuie sa fii sa vrei sa iti faci campanie electorala pe blog,cu scopul de a obtine profit,in loc sa gasesti alte metode mult mai demne si morale?

Niciun comentariu: