24.02.2009

Virginule,si tu esti "blogger",mah?

Nu stiu cati dintre voi cititi si alte bloguri in afara de acesta si cam cate...Eu ma uit zilnic la vreo 10-15.Am observat mai nou o tendinta a unora:in lipsa de idei (sau,poate pentru simplul fapt ca n-au nici o tangenta cu bloggingul) fac un obicei de a posta pe blogurile lor cate o parcare incorecta (sau care li se pare lor incorecta).Wow,mare fas!

Ce usor e,nu-i asa?Faci o poza cu o masina-2-3 parcata/parcate in nu stiu ce pozitie,scrii unde ai facut poza asta in 2-3 randuri si gata articolul (de umplutura) in 5 minute.Esti tare,n-am ce zice,si eu as vrea sa fiu ca tine (NOT).

In legatura cu poza de mai jos.Ea este preluata de pe blogul unui papagal sinistru si virgin din Bacau,in varsta de 16 ani (si cand spun virgin,nu ma refer si nici nu fac misto de virginitatea lui,ci vreau doar sa scot in evidenta infantilismul care il indeamna sa scrie astfel de articole de cacao) care se crede mare scula in erectie.

Lunar,penibilul,disperat sa posteze mereu cate ceva ce lui i se pare "senzational",face cate vreo 5 articole cu masini parcate aiurea sau altfel decat alte masini,dandu-se extrem de iritat ca,vezi Doamne,nu mai are loc pe trotuar.Pai astfel de poze si articole pot sa fac si eu,bai,pulica,numai cat ies pe balcon si fac o poza la parcarea din fata blocului.Zi de zi as putea sa fac astfel de articole,dar ar insemna sa fiu mai dobitoc fie si decat tine.

Pai bine,ma,adica eu ma chinui zeci de minute sa editez poze pentru rubrica "super-derby-uri" sau pentru a prefata meciurile din Champions League (asa cum veti vedea in articolul de mai sus-cele 2 poze cu partidele de azi si de maine mi-au luat 35 de minute sa le fac) iar tu,ca un taran coclit,te simti mandru ca ai postat un rahat la tine pe site.

Da,am sters logo-ul afisat de tine pe poza,ca asa a vrut sexul meu!Ce-ai sa faci?Ai sa dai din aripi?Stai cuminte ca sa ramai virgin si in dos si oral,nu numai frontal,da?

Aaa,si te rog eu mult,daca tot te dai asa de profesionist:nu mai fii taran si nu mai stresa lumea cu mass-uri cu link-ul blogului pe messenger ,de fiecare data cand ai facut cate un articol de 2 lei (vechi).Stiu ca esti disperat dupa trafic,dar nici chiar asa!...

P.S.:Sora-ta cati ani are?Nu ar dori sa fie viitoarea mea fosta sotie?UPDATE:nu m-am putut abtine (si nici n-am vrut sa ma abtin) sa nu va arat alt articol de maestru.Intr-o zi,"bloggerul",dotat cu aparat foto,a surprins un om care se catara pe un bloc (logic ca din interes de serviciu,boule,ca doar nu de placere!)."Hai repede 2 poze (printscreen-ul n-a prins decat una,dar si cealalta poza e aproape identica) cu nenea si apoi repede acasa ca sa scriu despre asta",astfel cred ca s-a gandit geniul,altfel nu-mi explic motivul pentru un articol de-al lui atat de penibil.Prietene,vezi ca azi o baba s-a basit in propria ei locuinta,un caine maidanez s-a cacat in mijlocul orasului,o bacauanca a nascut gemeni...Mars rapid si scrie despre astea,sigur trebuie sa fie chestiuni importante!

Ma,si cand ii auzi cu cata mandrie raspund cand sunt intrebati cu ce se ocupa,"sunt blogger!:>" iti vine sa-i calci pe marul lui Adam,nu alta.

Niciun comentariu: