19.02.2009

Zâââââââââââââââââââââââââââât!

Ma distrez copios de fiecare data cand cate o oita ratacita (a se citi vreun/vreo stelist/a) se pripaseste in lista mea de messenger,cu gandul de a-i da accept.Curios e ca persoana de mai jos nu s-a marginit la a da "add" doar la id-ul meu principal,"agmdinamo",ci a mai dat "add" si la celalalt id al meu,care este numai si 100% exclusiv pentru dinamovisti si dinamoviste!Cat de redus trebuie sa fie cineva sa creada ca pot accepta un astfel de id?Ma rog,sunt nevoit sa o repet,pentru cei care citesc blogul de scurta vreme:
Cine vrea sa citeasca articolul complet,in legatura cu regulile mele in ceea ce priveste lista mea de messenger poat sa o faca dand click pe articolul pe care l-am scris pe 16 septembrie 2008 (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/09/reguli-pentru-eliminarea-stresului-si.html).

Cat despre "mihai_ultras_steaua"...amice,e simplu:ia-te de mana cu dobitocul pe care l-am mentionat in articolul din 8 decembrie 2008 (link=>http://agmdinamo48.blogspot.com/2008/12/ai-fi-vrut-sau-ti-ai-fi-dorit.html).

ATENTIE!Nu dau inapoi de la regulile mele!Am spus ca nu accept id-uri de stelisti si asa ramane,poti sa fii si Dorin Taban,unul din cei mai cunoscuti lideri ai galeriei stelei ca tot nu ma intereseaza!Lista mea de messenger nu e carciuma unde toti ametitii intra cu chef de polemica,vorbarie lunga si fara rost sau cearta!Drept urmare,"mihai_ultras_steaua" primesti un meritoriu loc in lista de refuzati.Felicitari!Si nu te ingrijora crezand ca vei fi singur acolo.Mai ai la dispozitie inca vreo 700 de id-uri care sa iti tina companie...

Niciun comentariu: