19.02.2009

Pregatirile pentru aniversarea blogului au inceput!

Pe 4 aprilie 2009 acest blog va implini un an,eveniment si zi simbolica pe care nu vreau sa le trec cu vederea.De altfel,sunt recunoscut pentru apetenta mea de a sarbatori si celebra cu fast astfel de zile importante pentru mine,pentru ca da,faptul ca am aproape un an de cand am inceput sa am si sa administrez un blog,si-a pus amprenta foarte semnificativ asupra felului meu de a gandi,de a ma exprima,de a selecta ce e important pentru mine si ce nu,pe scurt,asupra evolutiei mele...

Da,mai este o luna si jumatate pana la marea zi,si va asigur ca data de 4 aprilie 2009 va fi o zi speciala aici pe blog si tocmai pentru ca nu vreau sa las nimic la voia intamplarii,de azi am inceput sa ma gandesc intens asupra lucrurilor ce vor avea loc atunci,aici,pe http://agmdinamo48.blogspot.com/. Desi unii ar crede ca e foarte prematur sa incep astfel de pregatiri asa de deveme,aflati ca lucrurile la care m-am gandit necesita planificare riguroasa si sincronizare perfecta,intrucat totul vreau sa iasa frumos si bine pus la punct.

Asa cum am mai spus,sunt restrictionat psihologic de faptul ca as vrea ca articolul cu numarul 1.000 sa fie despre aceasta aniversare.De aceea am luat urmatoarea decizie:intrucat astazi ma aflam la articolul cu numarul 906,si evident,avand in vedere ca as fi depasit cu mult pragul de 1.000 de articole pana la ziua cea mare,am ales sa sterg anumite articole (mai exact 48 la numar) ce nu mai aveau nici o insemnatate pentru nimeni si care nu ar mai fi fost de folos nimanui.Astfel,in acest moment,acesta este cel de-al 861-lea articol si mai am la dispozitie inca 138 de articole in urmatoarele 44 de zile.In caz extrem,voi sterge din nou alte articole,totul pentru a iesi asa cum imi doresc:articolul cu numarul 1.000 sa fie despre aniversarea de un an a blogului!

In aceasta dimineata am facut si bannerul aniversar pentru acea zi,care va inlocui header-ul obisnuit de pana acum.In zilele care au mai ramas,voi avea timp suficient pentru noi si noi idei,astfel incat ziua de 4 aprilie sa nu ma prinda nepregatit.Dar,asa cum am mai spus-o si zilele trecute,singurul impediment major ar fi ca meciul DINAMO-Rapid sa pice in acea zi de sambata,iar eu vrand sa merg la acest meci ar putea cantari decisiv in criza de timp in care ma voi afla daca acest lucru se intampla.Dar,trag nadejde ca meciul va pica duminica,5 aprilie,iar ziua de 4 va fi una in care sa ma pot bucura in voie de acest capitol care mi-a adus satisfactii majore,in speta bloggingul.

Mai aveti putina rabdare...Pe 4 aprilie veti vedea cum se sarbatoreste in stil A.G.M.DINAMO.!;)

Niciun comentariu: