06.02.2009

Cateva ganduri in cateva randuri...

  1. Vad ca lumea nu s-a obosit sa voteze in sondajul din dreapta-sus a blogului,pana acum inregistrandu-se doar 5 voturi in ultimele 5 zile,adica in medie un vot/zi.Pai,de aici se poate deduce ca lumea nu prea mai interesata de blog,si atunci cred ca nu se va supara nimeni daca o data si pentru totdeauna voi inchide accesul public si il voi face sa aiba doar un caracter privat!
  2. Ieri n-am mai putut sa postez nimic pentru ca intre orele 13:00 si 8:00 azi dimineata nu am avut net.Mai bine,pentru ca oricum nu aveam nici un chef...
  3. Tot vad pe la tv cum din ce in ce mai multi oameni sunt atacati de cainii maidanezi indiferent de loc si ora.Aici este o problema,pentru ca intr-adevar,simt ca maidanezii s-au inmultit teribil in ultima perioada,si ma refer aici cel putin in ceea ce priveste orasul Bacau,desi sunt ferm convins ca si in alte locuri e la fel.Sincer,in momentul asta,mai ales cand ies noaptea la o plimbare,nu imi este frica cum ca ar putea veni cineva sa-mi dea cu ceva in cap pe cat imi e teama ca s-ar putea sa ma intalnesc cu un caine-2-3-o haita intreaga care ar putea atenta si pofti la pielea de pe mine.Toata lumea stie ca ador cainii foarte mult,dar nu mi se pare normal sa nu te mai poti apropia de vreun cimitir,spital,magazin,institutie pentru ca risti sa fii atacat de caini.Si asta pentru ca acolo isi fac veacul:in jurul spitalelor,bisericilor,primind resturi de la angajatii de acolo,imprietenindu-se cu acele persoane iar cand tu te duci la biserica sa aprinzi o lumanare sau la spital sa te tratezi de ceva,esti intampinat nu prea amical de caninii patrupedelor.Nu mai departe de luna octombrie,6 caini erau sa ma muste,dar cu mult calm si stapanire de sine,am reusit sa ii alung...Stiu ca pot parea lipsit de compasiune,dar ma intreb:hingherii ce pazesc zilele astea?
  4. Ma apropii vertiginos de articolul cu numarul 1.000 (asta de fata este exact al 837-lea),dar nu am nimic special pentru vremea cand va veni timpul sa scriu acel artico, jubiliar.Insa,am sa incerc pe cat posibil sa mai limitez numarul de articole pe zi,pentru ca vreau,cel putin asta imi doresc momentan,ca articolul cu numarul 1.000 sa coincida cu aniversarea de 1 an a blogului,de pe 4 aprilie.Care,asa cum am mai spus,aniversarea e la randul ei conditionata de cand va pica meciul DINAMO-Rapid si tot asa...Dar si daca ies toate asa cum imi propun atunci voi fi fericit cu adevarat.Concluzia insa este urmatoarea:mai putine articole in viitoarele 2 luni...Practic,in urmatoatele 58 de zile va trebui sa ma limitez la a scrie doar 163 de articole,ceea ce inseamna aproape o medie de 3 articole pe zi...Va fi greu dar sper sa reusesc,dupa ce trec de articolul 1.000,voi putea sa ma desfasor in voie...
  5. Treaba asta cu criza financiara ne dezumanizeaza.Prietenii de-o varsta cu mine stau cu zilele in casa din lipsa de bani (de parca eu as fi mai instarit).E jale,pentru ca in perioada asta practic nu poti iesi in oras daca nu ai bani si e nasol pentru ca tot in perioada asta nu poti imprumuta pe nimeni si nu poti fi imprumutat de catre nimeni,pentru ca toata lumea e precauta cu lovelele.E timpul cand se destrama prietenii si amicitii din varii motive,cand racesti relatiile cu unii sau altii,banii fiind motivul principal pentru toate lucrurile astea...

Niciun comentariu: